Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Internetowy sklep z artykułami dla zwierząt chce rozwijać franczyzę

Autor: pr/dlahandlu.pl 15 grudnia 2014 12:20

W 2013 r. wartość rynku produktów dla zwierząt wyniosła ponad 2,2 mld zł, a eksperci prognozują, że w tym roku kwota ta może być znacznie wyższa. E-sklep NaszeZoo.pl poszerza swoje działania o sektor offline, otwierając 1 stacjonarny sklep. W planach są kolejne na terenie całego kraju. Firma przygotowuje się również do ekspansji poprzez sieć franczyzową.

Według Euromonitor International do 2015 r. w polskich domach będzie ponad 7,8 mln psów i 6,1 mln kotów. Dla porównania w 2006 r. było ich odpowiednio 7 mln i 5,5 mln.

Sklep NaszeZoo.pl od początku drugiego kwartału 2014 r. notuje stałą dynamikę wzrostu wynoszącą średnio 27 proc. mdm. Firma nadal chce utrzymać wysokie tempo rozwoju, dlatego już od kilku miesięcy testuje różne opcje działań w przestrzeni handlu tradycyjnego, które mają pozwolić na dotarcie do szerszego grona klientów.

- Zdecydowaliśmy się na stworzenie sieci specjalistycznych showroomów NaszeZoo.pl. To pozwoli nam działać kompleksowo - zarówno w internecie, jak i przestrzeni offline - mówi Piotr Baranowski, dyrektor zarządzający NaszeZoo.pl.

Testowy punkt już działa w Poznaniu. Są w nim prezentowane najciekawsze rozwiązania i towary dostępne w sklepie internetowym. Na miejscu można również uzyskać od ekspertów porady w zakresie żywienia i pielęgnacji zwierząt, a także wspólnie z doradcami wybrać najlepsze produkty dla pupila i kupić je na miejscu lub - jeśli akurat nie są dostępne w magazynie - zamówić (na taki towar czeka się do 48 godzin). Firma kończy przygotowania do uruchomienia w pierwszym kwartale 2015 r. kolejnych trzech showroomów w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi.

Wkrótce pod szyldem NaszeZoo.pl będą mogli również działać franczyzobiorcy. - Sklepów zoologicznych jest wiele, ale rynek jest bardzo rozdrobniony. Są to zwykle pojedyncze małe sklepy lub niewielkie sieci o zasięgu regionalnym, które nierzadko funkcjonują na granicy opłacalności - mówi Baranowski. - Siłą naszej sieci franczyzowej będzie możliwość korzystania z naszej bazy dostawców, a co za tym idzie - kupowania towarów po cenach do tej pory niedostępnych dla małych sklepów. Franczyzobiorcy będą też mogli czerpać z wypracowanych już przez nas narzędzi, know how, a także silnego zaplecza marketingowego - dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,33

  • Min

    8,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.