Intersport do końca roku otworzy jeden sklep. Udział w rynku szacuje na 15 proc.

Autor: SII, www.dlahandlu.pl 4 września 2013 10:28

Jeszcze w tym roku w listopadzie ruszy nasz nowy sklep w Galerii Bronowice, a na wiosnę przyszłego roku nowy salon w CH Felicity w Lublinie. Ponadto, negocjujemy kolejne otwarcia. Jeśli chodzi o istniejące sklepy, to każdorazowo analizujemy daną lokalizację przy odnowieniu umowy i podejmujemy decyzję biorąc pod uwagę rentowność placówki - napisał Artur Mikołajko, prezes Intersportu podczas czatu inwestorskiego.

Na pytanie: Za jaką część przychodów odpowiadają marki własne? Coś się zmieniło w tym zakresie w ostatnich kwartałach?
Prezes odpowiedział: Udział marek własnych jest na porównywalnym poziomie około kilkunastu procent. Marki własne dla Intersportu stanowią uzupełnienie na niższym i średnim poziomie oferty towarowej. Podstawą handlu sieci jest handel wiodącymi światowymi markami, co odróżnia nas od konkurencji.

Najwyższą rentowność sieć uzyskuje na akcesoriach sportowych i ciężkim sprzecie sportowym typu rowery czy narty. Średnia marża uzyskiwana jest na odzieży a niska na sprzęcie fitnesowym. 

Prezes pytany o udział sieci w rynku odpowiada: Nasz udział, podobnie jak Decathlonu i Go Sportu rośnie. Wynika to z tego, że wiele małych sklepów sportowych nie wytrzymuje konkurencji i się zamyka. Ponieważ nie ma żadnych dokładnych danych z rynku trudno dokładnie określić nasz udział. Szacujemy go na ok. 15 %.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,00

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.