Intersport startuje z konceptem sklepu 2.0

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2019 15:03

Intersport startuje z konceptem sklepu 2.0 Fot. materiały prasowe

14 marca w Krakowie w Galerii Krakowskiej zaprezentowano pierwszy sklep Intersport w nowej odsłonie 2.0 zgodnej ze standardem Intersport International Corporation.

Ma ona wprowadzać klienta do nowego świata i budować markę jutra, z którą klienci będą chcieli spędzać czas.  Sklep ma inspirować klienta poprzez spersonalizowane oferty i produkty, fascynować przez futurystyczne stacje testowe i interaktywne wyświetlacze dotykowe oraz angażować poprzez omnichannel marketing. INTERSPORT 2.0  został podzielony na strefy WOMEN, MEN i YOUNG ATHLETS w przyjaznej dla klienta nawigacji – mówi Piotr Mierzwa, dyrektor ds. rozwoju INTERSPORT Polska S.A. i jednocześnie koordynator projektu INTERSPORT 2.0. - Klienci stawiają przed nami bardzo wysokie oczekiwania. Transakcje muszą być natychmiastowe. Usługi i porady muszą być intuicyjne i spersonalizowane. Czas jest towarem - szybciej jest lepiej i wszystko musi być wygodne z punktu widzenia konsumenta - dodaje Artur Mikołajko, prezes zarządu INTERSPORT Polska S.A.

IIC INTERSPORT International wprowadził w 2017 r. nową globalną strategię, tj. koncepcję sklepu detalicznego INTERSPORT 2.0, która ma być bardziej skoncentrowana na konsumentach w systemie Omni-Channel Retailing. Obejmuje ona zarządzanie kategoriami, digitalizację wszystkich punktów sprzedaży detalicznej i punktów kontaktowych (Data Exchange), która ma na celu wzmocnienie strategicznych relacji z globalnymi markami sportowymi i wzmocnienie marki własnej INTERSPORT.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 29 sklepów INTERSPORT. Salon w Galerii Krakowskiej po przebudowie jest pierwszym w Polsce sklepem zaprojektowanym w myśl koncepcji INTERSPORT 2.0. Znajduje się na poziomie +1.

Narastająco od stycznia do grudnia 2018 roku sieć Intersport Polska S.A. osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 182.340 tys. zł, czyli o 0,9% niższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 183.934 tys. zł), przy czym sprzedaż w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) była większa o 0,4%.

W związku z restrukturyzacją sieci handlowej powierzchnia sprzedaży w czwartym kwartale 2018 roku była mniejsza rok do roku o 5,4 proc. Spółka chwali się przy tym, że dynamika sprzedaży za pośrednictwem internetu wzrosła w tym okresie o 58 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    7,20

  • Min

    5,88

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 833
Ilość aktualnych ofert: 437258

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.