Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Inwestycja w remodeling centrum handlowego jest kosztowna, ale opłacalna

Autor: dlahandlu.pl 27 kwietnia 2016 13:43

Obiekty starszej generacji, aby sprostać oczekiwaniom współczesnego klienta i nie pozostać w tyle za młodszą konkurencją, stawiają sobie za cel poprawę ogólnego wizerunku i utrzymanie obecnych najemców, stawiając na remodeling, któremu często towarzyszy dywersyfikacja oferty i wprowadzenie nowych funkcji.

– Takie realizacje wymagają nierzadko całkowitego wyłączenia z funkcjonowania niektórych stref, zwłaszcza tych zlokalizowanych pomiędzy użytkowaną i nową przestrzenią. W efekcie część powierzchni handlowej przestaje na siebie zarabiać, a koszty utrzymania galerii rosną. Przyszłe przychody mogą zbilansować poniesione straty. Co więcej, oddanie do użytku nowych części obiektu i poszerzony tenant mix centrum, z dużą dozą prawdopodobieństwa zaprocentują zwiększeniem wpływów do kasy centrum – mówi Eric Agnello, dyrektor generalny RD bud, która prowadziła już prace związane z rozbudową, przebudową bądź modernizacją na takich obiektach jak CH Riviera w Gdyni czy CH Arkadia, Galeria Wileńska i Galeria Mokotów w Warszawie.

- Wykonawca musi odizolować plac budowy, utrzymując przy tym swobodny dojazd dla klientów czy dostawców sklepu i odpowiednią liczbę miejsc parkingowych, a także zachować wyjścia ewakuacyjne. Aby proces inwestycyjny nie zakłócał działania obiektu prace budowlane prowadzone są często w godzinach nocnych. Niezwykle ważne w takich sytuacjach jest szczegółowe i przemyślane etapowanie oraz organizacja prac. Ich różnorodność wymaga zaangażowania dużej liczby podwykonawców, pomiędzy którymi musi być zapewniona dobra kooperacja. Ich zgranie jest konieczne dla utrzymania przyjętego harmonogramu, co przekłada się na udostępnienie poszczególnych stref do użytku, a tym samym na ich produktywność - dodaje Eric Agnello.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,33

  • Min

    8,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.