Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

IX FRSiH: Kanał mobile jest ważny, ale nie idą za nim transakcje zakupowe

Autor: www.dlahandlu.pl 18 października 2016 18:33

- Mobilność to trend zapowiadany od wielu lat. Wejścia na strony przez urządzenia mobilne przekroczyły już poziom wejść desktopowych, ale niestety nie odbija się to na liczbie transakcji. Jednym z powodów są mobilne płatności, którym klienci po prostu nie ufają. To się jednak powoli zmienia - mówił Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podobne zdanie na ten temat ma Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

- Nie mamy imperatywu, żeby klienci kupowali mobilnie. Oczywiście ten kanał jest bardzo ważny, ale nie idą za tym transakcje zakupowe, to nie jest kanal konwersyjny. Aplikacja mobilna ma duże znaczenie w dotarciu do klienta, który już zna sklep. Nie sądzę, aby mobile w najbliższej przyszłości wyparł desktop. Te kanały się uzupełniają, a nie zastępują - mówiła prezes. 

IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu to dwa dni debat, w tym 17 paneli dyskusyjnych, kilkadziesiąt wystąpień i prezentacji uznanych polityków, ekspertów, szefów firm i analityków, to także ok. 100 panelistów i ponad 1000 gości z kraju i zagranicy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.