Jak stworzyć idealne centrum handlowe?

Property News 24 kwietnia 2017 20:28

Polskie centra handlowe robią się coraz starsze. Jak tłumaczy Agata Czarnecka, zastępca dyrektora w Dział Doradztwa i Badań Rynku w CBRE, wywołuje to efekt wielkiej fali modernizacji. Stworzenie idealnego centrum staje się jednak wyzwaniem.

- Polski rynek nieruchomości jest już dojrzały. Ponad połowa obiektów na rynku ma już ponad 10 lat, co wywołuje potrzebę renowacji i modernizacji. To pozwala zróżnicować obiekt od konkurencji - tłumaczy Agata Czarnecka.

Właściciele centrów handlowych muszą również mierzyć się z nowymi trendami na polskim rynku. -Rosnące oczekiwania najemców, wzrost wymagań klientów, zachodzące zmiany prawne, fuzje i przejęcia na rynku najemców, wzrostu znaczenia handlu internetowego, a także pojawianie się nowinek technologicznych, wywołuje poważne zmiany w centrach handlowych - komentuje ekspert CBRE.

Jak dodaje, ważnym wyznacznikiem dla konsumentów staje się możliwość zrobienia w centrum nie tylko zakupów. - Istotne stają się m.in. restauracje serwujące wyższej jakości jedzenie - dodaje Agata Czarnecka. - Pojawiają się również aplikacje czy spersonalizowane oferty promocyjne. To znacząco zmienia ten rynek - zaznacza.

Wyzwaniem dla właścicieli centrów stają się również zmiany wśród samych najemców. - Najemcy także ewoluują i zmieniają swoje oferty - komentuje. Dlatego w galeriach pojawiają się m.in. pop-up story, a także powstają nowe strefy w centrach handlowych, jak miejsca do pracy co-workingowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,44

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.