PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Jaki wpływ mają piłkarze na reklamowane marki

Autor: wirtualnemedia.pl 20 czerwca 2018 09:58

Jaki wpływ mają piłkarze na reklamowane marki fot. Łaczynaspiłka / PZPN

Robert Lewandowski jest najpopularniejszym piłkarzem reprezentacji Polski, ma też największy wpływ na wyniki sprzedażowe reklamowanych marek. Pod tym drugim względem Łukasz Fabiański i Jakub Błaszczykowski, którzy osiągnęli wyższe wyniki niż Kamil Glik i Kamil Grosicki - wynika z badania SW Research, o którym piszą Wirtualnemedia.pl.


W badaniu SW Research wysokość wpływu Roberta Lewandowskiego na sprzedaż produktów i usług, które reklamuje, określono na ok. 300. To wielokrotnie wyższy wynik niż w przypadku pozostałych zawodników naszej reprezentacji. 

Lewandowski regularnie występuje w reklamach. W wielu krajach reklamuje m.in. urządzenia Huawei i szampon do włosów head&shoulders.

Na nieco poniżej 50 pkt określono wpływ Jakuba Błaszczykowskiego i Łukasza Fabiańskiego na sprzedaż promowanych przez nich marek. Błaszczykowski jest obecnie głównym bohaterem kampanii stacji Lotos związanych z mundialem, a także reklam chipsów Lay’s. Natomiast Fabiański w dużej kampanii występował ostatnio od połowy 2016 do połowy ub.r. - wspólnie z Mateuszem Borkiem reklamował wtedy BZ WBK. Negatywny wpływ na sprzedaż promowanych marek według SW Research mają natomiast Kamil Grosicki i Michał Pazdan.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7353
Ilość aktualnych ofert: 498071

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.