Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Jantoń z nowymi strategiami marketingowymi dla swoich głównych marek

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2016 12:58

Prace nad strategiami marketingowymi swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej – zakończyła w maju firma Jantoń. Jeszcze w tym roku spółka planuje launch rynkowy nowych alkoholi wysokoprocentowych. Jest to kolejna faza realizowanej, długoterminowej strategii biznesowej firmy, po wzmocnieniu w ostatnich 12 miesiącach przez Spółkę sieci sprzedaży.

Rok temu firma Jantoń rozpoczęła rozbudowę dystrybucji na terenie całego kraju. Podpisano liczne umowy z sieciami lokalnymi, co zaowocowało wzrostem sprzedaży produktów spółki.

Bieżący rok jest strategicznym momentem dla firmy. Po wzmocnieniu sieci dystrybucji, rozpoczęliśmy intensywną rozbudowę portfolio produktowego w kierunku alkoholi wysokoprocentowych, a także przystąpiliśmy do dużego projektu marketingowego – mówi Jacek Jantoń, Prezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K., Członek Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. – Koncentrujemy się na działaniach, które przełożą się na długofalowy wzrost dynamiki sprzedaży w kolejnych latach, a tym samym na zyski spółki.

Spółka zakończyła prace nad strategiami marketingowymi dla swoich głównych marek: Cydru Dobrońskiego, Monte Santi i Dobrońskiej.

Jest to pierwszy, realizowany na taką skalę projekt marketingowy w naszej firmie, w ramach którego weszliśmy we współpracę z agencją marketingową z dużym doświadczeniem w branży alkoholowej. W ramach strategii spółki Jantoń rozbudowujemy i wzmacniamy nasze główne brandy poprzez m.in. przygotowanie długofalowej strategii komunikacji – mówi Jakub Nowak, Wiceprezes Zarządu Jantoń S.A. Sp. K.

Firma rozbudowuje również portfolio w obszarze alkoholi wysokoprocentowych. Oprócz podpisanej 8 kwietnia br. umowy na wyłączną dystrybucję wódki Medoff w Polsce, firma pracuje intensywnie nad 2 nowymi produktami spirytusowymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,79

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.