Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

JBB preferuje sprzedaż swoich produktów w sklepach tradycyjnych

www.portalspozywczy.pl 24 sierpnia 2015 18:39

Preferujemy handel tradycyjny, nie wprowadzamy (produktów – red.) do dyskontów. Nasze wyroby można także kupić w sieciach supermarketów m.in. takich jak Lewiatan, czy Delikatesy Centrum, a także w mniejszych sklepach Tesco - mówi Ewa Mielnicka, ambasadorka i rzeczniczka prasowa marki JBB, pytana o strategię sprzedaży firmy.

Zakłady Przetwórstwa Mięsnego JBB Import-Eksport J. Bałdyga (JBB) z dużą rezerwą podchodzą do wprowadzenia swoich produktów do sklepów dyskontowych takich jak: Lidl, Biedronka, Aldi, czy Netto. - Mamy swoje wysokie standardy produkcji, z których nie możemy zrezygnować. Sieci handlowe oczekują, że firmy będą produkować według ich norm, a w przypadku jakości nie możemy iść na kompromisy – tłumaczy Ewa Mielnicka.

Nie wyklucza jednak, że być może w przyszłości produkty JBB pojawią się także w dyskontach. Może to się stać np. gdy firma uruchomi drugi zakład (uruchomienie nowej inwestycji planowane jest na I kw. 2016 r. red.). Według nieoficjalnych informacji ma to być zakład konfekcjonowania wędlin.

JBB nie produkuje marek własnych na zlecenie sieci handlowych. - I na razie nie myślimy o tym, aby wejść w tego typu współpracę – mówi.

więcej: www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.