Jeronimo Martins wchodzi w sprzedaż internetową

Autor: www.dlahandlu.pl 1 lutego 2016 13:08

Jeronimo Martins wchodzi w sprzedaż internetową fot. Jeronimo Martins

Portugalska sieć Recheio cash&carry ruszyła ze sklepem internetowym. Jest to pierwszy brand właściciela Biedronki, który wszedł w ten kanał sprzedaży.

Oferta platformy została podzielona na 6 kategorii m.in. produkty świeże (872 pozycje), nabiał (179), mrożonki (176), napoje (163) oraz art. dla zwierząt (28).

Przypomnijmy, w 2015 r. poprzedni CEO Grupy Jeronimo Martins, Pedro Pereira da Silva, zapowiadał, że prędzej czy później internet stanie się jednym z kanałów sprzedaży marki.

W mediach co jakiś czas pojawiają się spekulacje o tym, że Biedronka uruchomi e-sklep. Inwestycja Recheio pokaże czy ta forma sprzedaży jest efektywna dla koncernu.

Według wstępnych wyników za 2015 r. sprzedaż netto Grupy Jeronimo Martins wyniosła 13,727 mld euro w porównaniu do 12,680 mld euro w 2014 r. Sprzedaż Biedronki to 9,205 mld euro (8,432 mld euro w 2014 r.). Pingo Doce zanotowało sprzedaż w wysokości 3,407 mld euro (3,234 mld euro w 2014 r.), Recheio sprzedało towary za 832 mln euro (799 mln euro w 2014 r.), a sprzedaż pozostałych szyldów to 283 mln euro (215 mln euro w 2014 r.).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Maciej 2016-02-06 21:43:01

    Na polskim rynku hurtowego e-commerce też już mamy pierwsze jaskółki i mam nadzieję, że odbiorą one trochę rynku dużym formatom

  • S6 2016-02-06 18:00:33

    To była kiedyś jedna firma do czasu kiedy L.Amaral odkupił Eurocash od JM.

  • Markus 2016-02-01 19:27:04

    Zauwazyliscie, ze recheio ma identyczne logo jak eurocash? W rodzinie nic nie ginie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (8)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.