Jest nowy dyrektor Multi Corporation w Europie Środkowej

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2018 12:32

Multi Corporation powołała Luca Maganuco na stanowisko nowego dyrektora zarządzającego firmy na Europę Środkowo - Wschodnią. Od 1 lipca 2018 roku, odpowiada za działania Multi w Polsce, Słowacji i Ukrainie.

Luca Maganuco ma 16-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i rozwoju nieruchomości, w tym nieruchomości handlowych. Związany był m.in. z ING Real Estate i CBRE Global Investors. Przez ostatnie cztery lata Luca Maganuco był dyrektorem zarządzającym Multi Italy. Teraz połączy to stanowisko z rolą dyrektora zarządzającego regionu Europy Środkowo - Wschodniej.

- Wierzymy, że Luca i jego zespół, dzięki wykorzystaniu ogólnoeuropejskiej platformy Multi, będą mieli wiele okazji do podniesienia poziomu zarządzanych centrów handlowych i poszerzenia naszego portfolio - mówi Josip Kardun, dyrektor generalny Multi Corporation.

Luca Maganuco (45 l.) jest z wykształcenia ekonomistą. Posiada tytuł licencjata w dziedzinie ekonomii, a także tytuł magistra w dziedzinie administracji biznesowej. Będzie odpowiadać za bieżącą działalność istniejących centrów handlowych i pozyskiwanie nowych aktywności w regionie. 

W Europie Środkowo-Wschodniej portfolio Multi obejmuje obecnie 13 galerii handlowych, w tym Forum Gdańsk otwarte 16 maja 2018 roku. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.