Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Jet.com przetestuje supermarket typu pop-up

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 12 maja 2017 10:36

Jet.com, platforma internetowa należąca do grupy Walmart, otworzyła w Nowym Jorku sklep typu pop-up. Punkt, który mieści się w sklepie Story jest dedykowany sprzedaży żywności.

Sklep Jet.com pozostanie w przestrzeni konceptu Story przez sześć tygodni. Klientom zaoferuje nie tylko sprzedaż żywności, ale także zorganizuje imprezy z udziałem szefów kuchni. Sklep pop-up to kolejny krok Walmarta w nawiązaniu walki z Amazonem., który ma już fizyczne punkty Amazon Fresh (w formule pick-up, czyli odbioru zamówień online).

Walmart mocno stawia na omnichannel - detalista uruchomił kilka nowych usług, aby zadowolić klientów online. Zamówienia internetowe można odebrać w coraz większej liczbie sklepów. Zakupy mogą być również dostarczane do domu dzięki kierowcom firm Uber i Lyft.

Walmart ma w swoim portfelu coraz więcej sklepów online. Oprócz Jet.com w posiadaniu giganta amerykańskiego handlu są też: sklep odzieżowy Modcloth, meblowy Hayneedle, sklep obuwniczy Shoebuy i modowy Moosejaw.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.