JHM Development poprawia wyniki. Pomogły umowy z Biedronką i Nomi

Autor: www.dlahandlu.pl 29 sierpnia 2013 11:14

W pierwszym półroczu 2013 r. Grupa JHM Development uzyskała przychody w wysokości 29,6 mln zł, czyli na porównywalnym poziomie jak roku temu. Wyraźnie natomiast zwiększyła się rentowność operacyjna z 3,7 mln zł w 2012 roku do 5,5 mln w 2013 roku. Grupa wypracowała zysk netto 2,6 mln zł w porównaniu do 1,1 mln zł w roku 2012.

Zdaniem zarządu firmy, na zwiększenie rentowności Grupy wpływ miały głównie dwa czynniki: zwiększenie poziomu komercjalizacji powierzchni wynajmu w halach przy Marywilskiej w Warszawie oraz przychody uzyskane przez spółki JHM 1 i JHM 2, które zarządzają obiektami handlowymi, w których jest prowadzona sprzedaż pod markami Nomi oraz Biedronka..

Firma planuje budową kolejnej hali w ramach Centrum Hal Targowych w Warszawie o powierzchni ok. 20 tys. metrów kwadratowych. Obiekt ma zostać wynajęty dla dużych sklepów między innymi z sektora budowlanego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,51

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.