Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

JMP: Zmiany w asortymencie Biedronki bez większego wpływu na model dystrybucji

www.portalspozywczy.pl 20 listopada 2014 18:10

JMP: Zmiany w asortymencie Biedronki bez większego wpływu na model dystrybucji

- Poszerzenie asortymentu jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientów. Coraz większa liczba produktów spożywczych kupowanych do niedawna tylko okazjonalnie, dzisiaj trafia na listy podstawowych zakupów. Jest to, między innymi, wynikiem zmian związanych z ewolucją gustów kulinarnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

Portugalski właściciel Biedronki nie zakłada, aby zmiany w asortymencie istotnie wpłynęły na model dystrybucji sieci, czy nakłady pracy. Jak podkreśla Kubczak, zarówno łańcuch logistyczny, jak i sklepy, obsługują dużą liczbę produktów in-out oferowanych w ciągu roku w biedronkowych akcjach tematycznych. Spodziewać można się, że część z nich trafi do stałego asortymentu.

Docelowo zwiększenie asortymentu ma dotyczyć wszystkich sklepów Biedronki. Kubczak nie wyklucza jednak, że wybrane produkty pojawią się na stałe tylko w części placówek sieci. Zapewnia, że niezależnie od tego, zdecydowana większość asortymentu pozostanie wspólna dla Biedronek w całym kraju.

- Docelowa liczba dodatkowych pozycji asortymentowych nie została określona, ponieważ będzie ona zależała od kilku czyników, przede wszystkim od realizowanego wolumenu sprzedaży określonego produktu - rzeczywiste zainteresowanie klientów będzie określało, czy produkt pozostanie w stałej sprzedaży, czy nie. W konsekwencji wpłynie to na proporcje pomiędzy kategoriami, co do skali nowego asortymentu w każdej z nich - komentuje dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

Przypomnijmy, jak pisaliśmy przed kilkoma dniami, zdaniem analityków Espirito Santo, liczba SKU w Biedronce może wkrótce wzrosnąć nawet o 25 proc. Obecnie sieć w kilku sklepach prowadzi testy nowych rozwiązań, w tym poszerzonego asortymentu (1350 SKU) w kategoriach mięsa, wędlin, produktów gotowych do spożycia, nabiału, kosmetyków i wina.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,06

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.