Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Jubilerska firma Briju szuka nowych lokalizacji dla swoich sklepów

Autor: dlahandlu.pl 22 lutego 2013 13:21

Marka jubilerska Briju w 2012 roku uruchomiła 44 sklepy, a od stycznia 2013 roku powstało 5 kolejnych lokalizacji.

Rok 2012 to dla Briju S.A. początek realizacji nowej strategii rozwoju, której ważnym elementem jest pozyskiwanie punktów partnerskich do sprzedaży biżuterii. W 2013 roku we Włocławku spółka nawiązała współpracę z firmą jubilerską Kress, a tym samym marką Briju obrandowano cztery punkty sprzedaży, m.in. na Placu Wolności czy w CH Wiślanin, zaś 9 lutego został otwarty kolejny sklep, tym razem w galerii CH Cegielski w Koszalinie.

- Podpisujemy kolejne umowy handlowe i wciąż poszukujemy nowych lokalizacji na terenie całego kraju - mówi Przemysław Piotrowski, prezes marki Briju S.A. - Wraz z tworzeniem nowej strategii rozwoju powstała koncepcja wizerunkowa salonów - mówi prezes marki Briju.

Spółka ma wyłączność na sprzedaż w Polsce diamentów o nazwie Crisscut, pochodzących z Nowego Jorku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.