Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

JustChoped zbiera fundusze na rozwój biznesu na Beesfund

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2017 10:28

JustChoped zbiera fundusze na rozwój biznesu na Beesfund

Poznański koncept kulinarny JustChopped zbiera fundusze na rozwój w całej Polsce za pośrednictwem platformy crowdfundingowej Beesfund.

Firmy realizujące meal-kit subscripton services, czyli dostarczające świeże, odmierzone składniki na dania wraz z przepisami do ich samodzielnego przygotowania, zyskują na popularności na całym świecie. Firma konsultingowa Technomic przewiduje, że w ciągu następnych dziesięciu lat wartość tego segmentu rynku FMCG wzrośnie do nawet 5 miliardów dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych działa obecnie już ponad 150 firm oferujących tego typu usługę. Największym konkurentem wspomnianego wcześniej Blue Apron jest założone Berlinie HelloFresh, które w grudniu pozyskał 88 milionów dolarów finansowania w celu przygotowania spółki do wejścia na giełdę.

W Poznaniu, od początku 2016 roku działa JustChopped. Jego twórcy pozyskali finansowanie od SpeedUp Venture Capital Group. Dzięki temu firma zaczęła dostarczać pierwsze regularne zamówienia mieszkańcom Poznania i Warszawy.
Po trwającym 10 miesięcy okresie MVP zebraliśmy informacje, dzięki którym udało się zdefiniować grupę docelową, maksymalny próg cenowy produktu oraz wymagania jakościowe - mówi Borys Baran, współtwórca projektu. Dzięki otrzymanej rundzie finansowania mieliśmy możliwość zbudowania docelowej platformy e-commerce, poprawy jakości opakowań i konfekcjonowania, opracowania spójnej wizji identyfikacji wizualnej oraz oczywiście pozyskanie klientów - dodaje.

Twórcy firmy rozpoczęli ekspansję do innych miast, od września usługa dostępna jest także w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Łodzi. Nieustannie pracujemy nad pozyskaniem nowych klientów, oraz dalszym rozwojem usługi. Współpracujemy z najlepszymi lokalnymi (i nie tylko) dostawcami, by zapewnić naszym klientom składniki najwyższej jakości.
W tej chwili zespół jest w trakcie kampani crowdfundingowej realizowanej za pośrednictwem platformy Beesfund. Poza zebraniem rundy finansowania w wysokości 420 tysięcy złotych, celem akcji jest stworzenie społeczności ambasadorów JustChopped i jednocześnie jej klientów, oraz poszerzenie świadomości marki. Zebrane środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój platformy e-commerce, szeroko zakrojone działania komunikacyjne i sprzedażowe, uruchomienie systemu poleceń dla klientów, budowę aplikacji mobilnej do zamówień oraz dalszy rozwój firmy w kolejnych miastach. Wszystkie informacje na temat akcji można będzie znaleźć na stronie 

Jak działa JustChopped? Zestawy występują w wersjach dla dwóch osób oraz dla rodziny 2+2. Dania zamawiamy najpóźniej na 48h przed planowanym terminem dostawy za pośrednictwem strony justchopped.pl, płatności dokonujemy online, a wybrane zestawy są dostarczane pod wskazany adres do domu lub pracy. Co tydzień w menu jest do wyboru 8 dań, z których 4 są nowe, a 4 to najpopularniejsze z minionego tygodnia, w każdym menu dostępne są opcje mięsne i jarskie, a już wkrótce pojawią się także dania wegańskie. Ceny zestawów wahają się 15 do 40 zł za porcję dla jednej osoby, a czas przygotowania to od 25 do 60 minut w zależności od stopnia trudności dania. W chwili obecnej zestawy JustChopped można zamówić w jednorazowo, jednak w drugim kwartale bieżącego roku wprowadzony będzie także model subskrypcyjny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,41

  • Min

    2,55

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.