Już 70 proc. galerii handlowych współpracowało z influencerem

Property News 29 stycznia 2019 11:44

Galerie coraz chętniej organizują spotkania z youtuberami, muserami i snapchaterami. Marzeniem niejednego centrum handlowego jest współpraca z Kylie i Kendall Jenner, znanymi z programu „Z Kamerą u Kardashianów”. Wśród polskich celebrytek influencerek prowadzi Angelika Mucha, 20 - letnia królowa Snapchata, która zdobyła rzesze fanek, gdy nakręciła filmik pokazujący, jak udało jej się dotknąć Justina Biebera.

Jeszcze pięć lat temu influencer marketing był ciekawostką, po którą sięgali co odważniejsi gracze na rynku galerii handlowych, szukający najczęściej nowinek, którymi mogli urozmaicić swoją komunikację.

– Sama współpraca z influencerami była dość nieporadna, chaotyczna i miała raczej formę testu potencjalnego efektu takiej kooperacji. Zajmowała także niewielki procent budżetu marketingowego – uważa Tomasz Pietrzak, dyrektor kreatywny Guarana PR, ekspert w dziedzinie PR galerii handlowych.

Dziś możemy mówić o boomie na influencer marketing na rynku retail.

- Szacuje się, że nawet 70 proc. galerii handlowych w Polsce już skorzystało z pewnej formy współpracy z influencerem. Pod tym względem rynek przyjmuje ochoczo trend podobnie jak np. rynek niemiecki czy brytyjski – ocenia Tomasz Pietrzak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 847

GORĄCE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 403880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.