Już ok. 2500 sklepów pod szyldem Biedronka działa w koncepcie 2.0

Autor: dlahandlu.pl 4 grudnia 2018 14:20

Już ok. 2500 sklepów pod szyldem Biedronka działa w koncepcie 2.0 Na zdj. Biedronka w koncepcie 2.0 w Katowicach. Fot. materiały prasowe

Obecnie już około 2500 spośród 2850 sklepów Biedronka funkcjonuje w layoucie 2.0, z czego ponad 200 placówek zostało wyremontowanych i otwartych w nowym koncepcie w pierwszych trzech kwartałach tego roku - wynika z informacji Jeronimo Martins Polska, przesłanych serwisowi dlahandlu.pl. Nowy layout oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów, ujednolicony system zamieszczania cen oraz zastosowanie nowoczesnych technologii.

Jak podaje biuro prasowe JMP, koncept ten został wprowadzony w 2017 r. i jest wdrażany na bieżąco w nowych i modernizowanych placówkach sieci.

- W ciągu 9 miesięcy tego roku otworzyliśmy 54 nowe sklepy i zmodernizowaliśmy 153 placówki – mówi Szymon Sochacki, dyrektor marketingu operacyjnego w Jeronimo Martins Polska.

Koncept 2.0 opiera się na nowym, zoptymalizowanym ustawieniu produktów, bardziej przystępnym dla klientów. Zgodnie z nim wyeksponowane zostały poszczególne kategorie artykułów – wydzielono strefy np. z pieczywem, owocami i warzywami czy kosmetykami. Oznaczono także moduły z promocjami dla klientów.

Dla ułatwienia identyfikacji poszukiwanych artykułów przyjęto ujednolicony system zamieszczania cen. Żółte i białe etykiety odnoszą się do produktów znajdujących się w stałej ofercie („Wciąż w ofercie”), zielone zarezerwowane są dla nowości („Nowe w tym tygodniu”), a pomarańczowe prezentują produkty promocyjne („Super Cena!”), w tym także te znajdujące się w ofercie czasowej i artykuły non-food.

- W wyposażeniu sklepów w formacie 2.0. stosujemy nowoczesne technologie. Zastosowane rozwiązania wpływają nie tylko na podniesienie komfortu zakupów, ale jednocześnie chronią środowisko. Przykładem takich rozwiązań jest oświetlenie LED oraz stosowane urządzenia chłodnicze. Te ostatnie wykorzystują gazy przyjazne dla środowiska, takie jak gaz naturalny CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek i zamrażarek – gaz propan – mówi Szymon Sochacki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Klientka 2018-12-06 06:46:56

    Ceny wciąż nie na swoim miejscu, w ogóle ich nie ma albo są nie aktualne.

  • miki 2018-12-05 23:50:41

    tak format 2.0 a alejki zastawione towarem widocznie taki standard w tym formacie

  • Elo 2018-12-05 05:23:04

    Może napiszecie że się szykuje spór zbiorowy z tą siecią :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    7,37

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6883
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.