Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kamil Bednarek w reklamie Frugo

Autor: pr 8 czerwca 2017 10:26

Kamil Bednarek w reklamie Frugo fot. materiały prasowe

Tego lata Kamil Bednarek i FRUGO zrobią niezłe zamieszanie. Artysta i jego mocno owocowa ekipa: Czarna wiśnia, Pitahaja, Porzeczka i Winogrono miksują w najnowszym projekcie marki. Pod hasłem „Tak miksuje FRUGO” rozpoczęła się największa w jej historii kampania reklamowa. Nieprzeciętny mix owoców i soczystych dźwięków to kolejny etap zapowiadanego w tym roku odświeżenia pozycjonowania FRUGO.

Zainspirowany charakterem FRUGO, Kamil stworzył utwór „Poczuj luz”, do którego marka wyprodukowała klip. Artysta zaangażował się również we wszystkie działania marketingowe marki – począwszy od spotu TV, poprzez komunikację digitalową i w social mediach, a kończąc na aktywacji konsumenckiej oraz opakowaniach FRUGO.

- To co wyróżnia FRUGO to nieprzeciętne miksy owoców i pozytywnych emocji. Kiedy dodamy do tego wokal Kamila Bednarka i dźwięki w klimacie reggae, otrzymamy nieprzeciętny miks owocowo-muzyczny, który idealnie wpisuje się w strategię rozwoju naszej marki – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare, właściciela marki FRUGO – Szeroko-zasięgowe działania zostały zaplanowane i przygotowane z zachowaniem unikatowego charakteru oraz DNA brandu. Jednocześnie naturalnie wpisują się one w potrzeby naszych konsumentów, dostarczając im zarówno rozrywki, jak i wzmacniając z nimi więź poprzez atrakcyjny na każdym poziomie przekaz – dodała Włodarska-Grodzińska

Całość kampanii FoodCare, właściciel marki FRUGO, realizuje we współpracy z Universal Music oraz agencją H2O Creative. Za zakup mediów odpowiada Zenith Optimedia, natomiast działaniami public relations zajmuje się agencja Public Dialog.

- Bardzo się cieszę, że udało nam się w ramach unikalnej aktywacji muzycznej połączyć osobę Kamila Bednarka z marką FRUGO – powiedział Piotr Kujda, Business Development Director Universal Music – Stworzyliśmy kontent który jest świetnie targetowany do konsumentów marki jak i fanów samego Kamila, dzięki czemu jest bardzo mocno wiarygodny – dodaje Kujda

Kampania rozpoczęła się 6 czerwca 2017 i potrwa do końca wakacji. W ramach startu w największych stacjach telewizyjnych pojawił się spot promocyjny (w wersji 30’, 15’ i 8’). Całość strategii komunikacyjnej została oparta na miksie wszystkich touchpointów pod kątem styczności z nimi grupy docelowej. W projekcie wykorzystany zostanie więc szeroki wachlarz kanałów – oprócz telewizji również radio, serwisy strumieniowe (m.in. Spotify, AppStore), social media i środowisko digitalowe. Uzupełnieniem komunikacji jest konkurs Flip Bottle Challenge, który FRUGO przygotowało dla młodzieży. W konkursie wraz z Kamilem Bednarkiem konsumenci zmierzą się z grawitacją i opanowaniem lotu butelki FRUGO. Co tydzień autorzy najciekawszych klipów ze swoimi wyczynami otrzymają koszulki z kolekcji Kamila Bednarka, napoje FRUGO, bilety na koncert oraz słuchawki SONY.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.