Kamis promuje nowe produkty w prasie

Autor: pr 17 października 2011 10:53

Kamis promuje nowe produkty w prasie

Trwają dwie kampanie reklamowe marki Kamis, promujące nowe produkty: Keczupurka - ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste nuggetsy - Złociste nuggetsy na słodko. Działania prowadzone są przede wszystkim w prasie.

Kampania Keczupurka, prowadzona w październiku, obejmuje głównie wysokonakładową prasę kobiecą. Reklamy mają formę advertioriali przygotowywanych bezpośrednio przez redakcje i dopasowanych do tytułu, w którym się ukazują. Zaangażowane tytuły to „Tele Tydzień", „Tina", „Claudia", „Viva", „Mamo to Ja", „Świat Kobiety", „Olivia", „Party", „Przyjaciółka",„Pani Domu" i „Chwila dla Ciebie". Zakup mediów: Mediacom.

Grupa docelowa kampanii to przede wszystkim matki dzieci w wieku 4-10 lat. Celem działań jest budowanie świadomości marki nowego ketchupu dla dzieci oraz jego przewag konkurencyjnych (zawartość witaminy D, wapnia i żelaza, brak konserwantów, podwyższona zawartość pomidorów, wygodne w użyciu i bezpieczne opakowanie).

Przeczytaj także:

Działania promujące Złociste nuggetsy na słodko trwają od połowy sierpnia do końca października. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu nowego smaku w obecnej na rynku od 2010 r. linii złocistych nuggetsów, wzmocnienie świadomości marki całej linii w ważnym dla brandu okresie powrotów z wakacji i rozpoczęcia roku szkolnego.

Kampania ma również wzmocnić wizerunek bohatera marki linii nuggetsów - Gustawa oraz wyraźnie nawiązywać do szeroko zakrojonych działań trade marketingowych w ramach akcji „Back to school". Główna grupa docelowa akcji dotyczącej nowych nuggetsów to matki dzieci w wieku 3-14 lat, reklamy zamieszczane są zatem w wysokonakładowej prasie kobiecej.

Dodatkową grupą docelową są ludzie w wieku 18-25 lat, studenci, osoby prowadzące samodzielne gospodarstwa domowe. Dla nich prowadzona była kampania w Internecie, przekierowująca na fan page Gustawa na Facebooku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,02

  • Min

    2,23

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6990
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.