Kampania Kingi Pienińskiej rozszerzona na gastronomię

Autor: dlahandlu.pl 10 maja 2019 12:12

Kampania Kingi Pienińskiej rozszerzona na gastronomię Fot. materiały prasowe

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska rozszerzyła kampanię charytatywną „Woda, która pomaga”. Firma przygotowała specjalną linię produktów przeznaczoną dla hotelarzy
i restauratorów. Szklane butelki z logo akcji są dostępne w wybranych punktach gastronomicznych.

Hotele, restauracje i kawiarnie, które przyłączą się do programu Kingi Pienińskiej uzyskają status „Miejsca, które pomaga”. 5% ze sprzedaży oznaczonych wód jest przekazywane na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce. Ideą kampanii z jednej strony jest finansowa pomoc szpitalom, z drugiej rozbudzanie chęci pomocy wśród społeczeństwa i udowodnienie, że wystarczy odrobina dobrej woli w każdym z nas, by móc pomagać na wielką skalę. 



Startując z akcją „Miejsce, które pomaga” Kinga Pienińska przygotowała dla branży gastronomicznej specjalną linię produktów w przejrzystych, szklanych opakowaniach. Butelki gazowanej wody mineralnej o pojemności 0,3 litra oraz niegazowanej o pojemności 0,7 l z logo kampanii trafią do partnerów programu. Hotele, restauracje i kawiarnie, które będą serwować objęte akcją produkty Kingi Pienińskiej zyskają status „Miejsca, które pomaga”.

Każde „Miejsce, które pomaga” zostanie wyróżnione naklejką na drzwi informującą o udziale lokalu w kampanii charytatywnej, wiadomość o przystąpieniu do programu pojawi się też na stronie internetowej kingapieniska.pl. Dla swoich partnerów firma przygotowała materiały drukowane oraz wsparcie komunikacyjne w mediach branżowych i kanałach Social Media. Mini-standy na stoły, banery na strony internetowe, artykuły i informacje prasowe o akcji i jej uczestnikach, a także grafiki na potrzeby prowadzonych przez lokale kanałów społecznościowych i obecność w Social Mediach kampanii „Woda, która pomaga”.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.
  • a 2019-05-10 14:00:49

    i już wiadomo dlaczego nie ma kingi w szkle dla sklepów

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7094
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.