Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kampanie reklamowe sklepów wśród najbardziej kontrowersyjnych

Autor: press.pl 29 grudnia 2014 09:36

Spośród pięciu dyskutowanych kampanii reklamowych 2014 roku internautów najbardziej zaangażowała bożonarodzeniowa akcja Empiku z udziałem Nergala i Marii Czubaszek - czytamy w press.pl.

Pierwsze miejsce zajęła trwająca od 5 listopada br. bożonarodzeniowa kampania Empiku z udziałem satyryk Marii Czubaszek, aktora Cezarego Pazury, muzyka Adama "Nergala" Darskiego i piosenkarza Dawida Kwiatkowskiego - od początku listopada do 19 grudnia br. ukazało się w sieci aż 3318 tekstów na temat tych spotów (autor: Change Integrated). Większość tekstów opublikowano w mediach społecznościowych (2932) - zapewne za sprawą anty fan page tworzonych przez internautów oburzonych obecnością Czubaszek i Nergala w kampanii. Internauci jawnie krytykowali akcję zarówno na oficjalnym profilu marki na Facebooku, jak i przed salonami Empik. Ostatecznie - według Empiku zgodnie z mediaplanem kampanii - spoty z Czubaszek i Nergalem przestały być emitowane, a ze sklepów zniknęły przedstawiające ich plakaty promocyjne. 23 grudnia Olaf Szymanowski, prezes Empiku, przeprosił wszystkich urażonych tą kampanią.

Trzecie miejsce zajęła akcja promocyjna sieci sklepów Bartek, w której wykorzystano hasła: "Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka", "Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży" (40 publikacji, od 1 do 14 kwietnia, autorka kampanii: Suzan Giżyńska).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.