Kaufland: Dzięki programowi Payback nasi klienci oszczędzili 12 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 15 maja 2019 15:30

Około 4,7 miliona użytych kart, ponad miliard wykorzystanych punktów i oszczędności dla klientów rzędu 12 milionów złotych - tak Kaufland podsumował rok współpracy z programem PAYBACK.

Obejmująca w Polsce 212 marketów sieć Kaufland i multiparnerski program PAYBACK rozpoczęli współpracę z końcem kwietnia 2018 roku. Sieć zaangażowała się w program, uzasadniając to chęcią zapewnienia klientom dodatkowych benefitów.

 - W ciągu roku od wprowadzenia programu w naszych marketach 4,7 mln klientów posłużyło się kartą PAYBACK, z czego 3,5 mln odebrało swoją kartę w sklepach Kaufland. Dopasowany do indywidualnych potrzeb klientów i prosty w wykorzystaniu program lojalnościowy okazał się być doskonałym uzupełnieniem naszej oferty – mówi Norbert Czyżewski, dyrektor Pionu CRM sieci Kaufland Polska.

Popularnością cieszy się możliwość „wymiany“ punktów na złotówki (100 punktów = 1 zł) przy płatności za zakupy w Kauflandzie, dzięki czemu klienci mogą obniżyć ich koszt. Jak wynika z danych sieci, posiadacze kart PAYBACK w ciągu roku funkcjonowania programu, wykorzystali ponad 1,2 miliarda punktów, co przełożyło się na oszczędności rzędu 12 milionów złotych. 

W Polsce sieć posiada aktualnie 212 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6551
Ilość aktualnych ofert: 303040

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.