Kaufland w nowej odsłonie. Sieć modernizuje kolejne sklepy za pożyczkę z EBI

Autor: dlahandlu.pl 29 sierpnia 2018 12:32

Kaufland w nowej odsłonie. Sieć modernizuje kolejne sklepy za pożyczkę z EBI Fot. Kaufland

Niecałe dwa tygodnie temu byliśmy świadkami przemiany sklepu Kaufland przy ul. Osiedle Kombatantów 16 A w Krakowie, który zyskał nową aranżację. Już w najbliższy czwartek kolejny krakowski market, tym razem zlokalizowany przy ul. Bratysławskiej 4, zostanie zaprezentowany klientom w całkowicie nowej odsłonie. Zmiany są znaczące – sklep poszerzył asortyment i całkowicie zmienił wystrój. To początek remodelingu sieci w Polsce?

W markecie przy ul. Bratysławskiej, podobnie jak wcześniej w sklepie przy ul. Osiedle Kombatantów, pojawiły się nowe strefy tematyczne.

- Nieustannie dostosowujemy się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, m.in. poprzez dopasowanie i rozszerzanie naszej oferty. Tym razem zmiany są jeszcze bardziej zauważalne, ponieważ postanowiliśmy nie tylko znacząco poszerzyć asortyment, lecz także całkowicie zmienić wystrój naszych marketów. Wprowadziliśmy zupełnie nowe koncepty tematyczne, dzięki którym nasi klienci będą mogli z łatwością odnaleźć wybrane przez siebie produkty. Mamy nadzieję, że nowy koncept spodoba się i sprawi, że zakupy będą jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze – mówi Justyna Przybylska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Kaufland Polska.

W ramach wprowadzonych zmian utworzono kilkanaście stref tematycznych dostosowanych do potrzeb współczesnych konsumentów. Dla osób, które cenią sobie zdrowy tryb życia, przewidziano strefę artykułów dla aktywnych – Żyj aktywnie, która obejmuje zarówno produkty spożywcze, takie jak odżywki, napoje izotoniczne czy przekąski energetyczne, jak i sprzęt do uprawiania sportu, m.in. piłki, deskorolki, hantle i taśmy do ćwiczeń. Zarówno osoby przywiązane do tradycji, jak i fani oryginalnych smaków odnajdą się w strefie kuchni regionalnej oraz kuchni świata. Klienci będą mogli spróbować produktów aż z siedmiu regionów Polski, a także odkrywać smaki kuchni azjatyckiej, śródziemnomorskiej i amerykańskiej.

Z myślą o najbardziej wymagających klientach Kaufland poszerzył także ofertę marek premium. W sklepie znajdziemy szeroki wybór produktów spożywczych „z górnej półki”, w tym słodycze, ekskluzywne sery, wędliny, czy wyszukane alkohole.

Pomyślano też o tych, którzy rezygnują z produktów chemicznych na rzecz artykułów ekologicznych. W markecie powstał dział z naturalnymi kosmetykami, a także z produktami ekologicznymi do prania i sprzątania. Dla najmłodszych powstała specjalna strefa z zabawkami przedstawiającymi ulubione postacie z Disneya, a fani gier będą mogli uzupełnić swoją kolekcję o nowe pozycje dzięki utworzonej strefie gracza.

W najbliższym czasie planowana jest modernizacja kolejnych punktów sieci Kaufland. - Jeśli nowe rozwiązania spotkają się z pozytywną opinią klientów, sieć będzie wprowadzać ten koncept w kolejnych sklepach – informuje spółka.

  • Johny 2018-08-31 11:55:28

    A nie ma komercyjnych banków? Co to za kumoterstwo? Mało skolonizowana jest Polska? Niech te banki zrzucą się na Niemieckie odszkodowania za zniszczenia i ludobójstwo Polski i Polaków w trakcie IIWS

  • Klient 2018-08-30 21:02:59

    A tych fabrycznych jarzeniówek nie można było wymienić na led-y? To nie lata '90 gdy hipermarkety miały oświetlenie jak hale produkcyjne fabryk...

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.