Kaufland wzorem konkurencji wprowadza ekskluzywną markę własną

www.portalspozywczy.pl 13 marca 2015 18:15

Sieć Kaufland wprowadza do swoich niemieckich sklepów 200 produktów pod ekskluzywną marką własną Exquisit.

Specjały wprowadzone na półki sklepów Kaufland inspirowane są produktami z Francji, Szwajcarii, Belgii i Austrii. Pod marką Exquisit klienci będą mogli kupić wyrobów delikatesowe, w tym mrożonki, słodycze, przekąski, mięsa, kawy, ciasta, czekolady oraz wiele innych produktów żywnościowych.

Kaufland wprowadzając markę własną z półki premium nawiązuje do działań innych sieci handlowych. W Polsce tego typu strategię asortymentową przyjęły Lidl z marką DeLuxe, Biedronka z marką LaSpeciale, czy Tesco z marką Finest.

Można się spodziewać, że po okresie testowej sprzedaży w Niemczech, produkty Exquisit trafią także na pozostałe rynki, na których rozwija się Kaufland, w tym do Polski.

Kaufland zarządza obecnie w Polsce siecią ok. 190 sklepów. Firma prowadzi także projekt modernizacji i odświeżenia swoich placówek w naszym kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,51

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.