Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kaufland z nowym znakiem "Regionalna półka"

Autor: www.dlahandlu.pl 4 lipca 2016 12:33

Kaufland z nowym znakiem "Regionalna półka" fot. Kaufland

Od 7 lipca w sklepach sieci Kaufland regionalne produkty zostaną oznaczone nowym znakiem "Regionalna półka". Co dwa tygodnie sieć będzie wydawać specjalną ulotkę informującą o promocjach na produkty od lokalnych dostawców.

Dotychczasowe oznaczenie „Jakość z naszego regionu” znika z materiałów promocyjnych Kauflandu.

W ostatnim czasie wiele sieci zdecydowało się na promocję produktów od regionalnych dostawców.

Carrefour wspólnie z kilkudziesięcioma lokalnymi rolnikami rozpoczął sezon na owoce miękkie pochodzące z krajowych zbiorów. Klienci hipermarketów i supermarketów w województwach: mazowieckim, lubelskim, małopolskim, dolnośląskim, wielkopolskim, kujawsko-pomorskim, zachodniopomorskim oraz pomorskim, mogą kupić truskawki bezpośrednio od producentów.

Piotr i Paweł od czerwca br. wprowadził sprzedaż wybranych kategorii produktów świeżych od regionalnych producentów w ramach Targowisk Piotr i Paweł. Projekt ma odpowiadać na oczekiwania konsumentów, poszukujących oryginalnych towarów lokalnych o znanym pochodzeniu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.