Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kaufland zacieśnia sojusz w ramach EMD, by zwiększyć wpływy na polskim rynku

Autor: dlahandlu.pl za retailanalysis.igd.com 25 lutego 2016 13:01

Krótko po przystąpieniu sieci Asda do grupy zakupowej EMD, jej "stary" uczestnik, niemiecka sieć Kaufland zapowiedziała, że włączy do sojuszu zakupowego swojej oddziały działające na rynkach Europy Wschodniej.  W przeciwieństwie do Asda, Kaufland koncentruje się na zakupach wyłącznie markowych towarów od czołowych, światowych producentów.

Kaufland jest członkiem EDM od wielu lat. Dzięki nowej umowie sieć skoncentruje się na swoich działaniach zakupowych  na rynkach wschodnioeuropejskich, w tym w  Bułgarii, Chorwacji, Czechach na Słowacji, w Polsce i Rumunii. Niemiecki detalista zapowiedział, że rozszerzenie umowy zwiększy możliwości sprzedaży i marketingu dla producentów markowych produktów, szczególnie tych, którzy już współpracują  z Kauflandem.

Wzrost sprzedaży w sklepach Kaufland jest niższy w porównaniu do siostrzanej marki Lidl (obie są częścią Grupy Schwarz). Sieć chce utrzymać przewagę cenową nad konkurencją, co powinno być wspomagane przez rozszerzenie jej członkostwa w EMD.

Komentując tę decyzję, członek zarządu Kauflandu odpowiedzialny za handel towarami, private label i marketing, Frank Hirnschal, wyraził nadzieję, że dzięki niej Kaufland umocni swoją pozycję w Europie Wschodniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.