KER: Konsumenci skarżyli się najczęściej na reklamę Black

Autor: press.pl 21 maja 2013 15:03

W ub.r. do Komisji Etyki Reklamy wpłynęło 3367 skarg, to ponad trzy razy więcej niż w 2011 roku (1053 skargi) - czytamy w press.pl

Najbardziej oprotestowaną reklamą był plakat z półnagą kobietą reklamujący napój energetyczny Black (FoodCare) hasłami: "Sprawdź jak działa", "Bądź grzeszny" - do komisji wpłynęło 1005 skarg na tę reklamę. 650 osób skarżyło reklamę na nośnikach zewnętrznych napoju Egoo. Plakaty prezentowały kobietę w bieliźnie i mężczyznę, który trzymał rękę na jej pośladku. 
W ub.r. najwięcej skarg wpłynęło na reklamy na nośnikach zewnętrznych (2417 skarg), telewizyjne (849 skarg) i internetowe (53 skargi).

Najczęściej dotyczyły produktów z kategorii napojów energetycznych (2248 skarg), głównie za sprawą oprotestowanych kampanii napojów energetycznych Black oraz Egoo. Dalsze miejsce zajęła branża aplikacji na telefony komórkowe (63 skargi) i handel (46 skarg) - informuje press.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,72

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.