KER: Reklama mleka Łaciate nie jest seksistowska

Autor: wirtualnemedia.pl 16 grudnia 2016 11:40

Zdaniem Komisji Etyki Reklamy, reklama outdoorowa mleka Łaciate (produkowanego przez SM Mlekpol) z hasłem „Białe po mamie, zdrowe po byku, Łaciate samo mleko” nie zawiera treści dyskryminujących lub sugerujących nierówność płci - podały Wirtualnemedia.pl.

Do KER wpłynęła skarga na reklamę outdoorową mleka Łaciate, produkowanego przez SM Mlekpol, z hasłem: „Białe po mamie, zdrowe po byku, Łaciate samo mleko". Na plakacie obok hasła widać krowę i byka, siedzących tyłem do widza na łące i przytulających się. W opinii osoby skarżącej tę reklamę, wykorzystany w niej slogan jest seksistowski, bo sugeruje nierówność płci, a ponadto - przewagę fizyczną mężczyzn i bliżej nieokreślone, acz niewielkiej wartości, w porównaniu z cechami po ojcu, cechy dziedziczone po matce ("białe" kontra "zdrowe"). „Dodatkowo zastanawia fakt użycia słowa "byk" zamiast "tata" (jak się wydaje - powinno być to analogicznie jak do "mamy"). Czy jest to promocja zdrady małżeńskiej?"- napisano w skardze.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Przeczytaj także:

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,03

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.