Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

KFC chce przyciągnąć do swoich lokali polskimi truskawkami

Autor: dlahandlu.pl 13 czerwca 2016 11:58

KFC chce przyciągnąć do swoich lokali polskimi truskawkami fot. KFC

Właściciel sieci restauracji KFC poszerzył swoją ofertę deserową o nowe produkty, Shakes Deluxe, tworzone na bazie owoców i produktów pochodzących od polskich producentów.

Zgodnie z danymi jakie opublikował Euromonitor, sprzedaż produktów do picia na bazie mleka w naszym kraju wykazuje tendencję wzrostową, a w 2015 zwiększyła się o 3%. - Stale monitorujemy rynek i staramy się dopasować ofertę do potrzeb naszych klientów. Dlatego połączyliśmy ze sobą rosnącą popularność shake’ów ze smakami lubianymi przez Polaków  – komentuje Olgierd Danielewicz, Brand President KFC.

- Kiedy pojawiła się koncepcja rozszerzenia naszego menu o desery, od razu wiedzieliśmy, że musi wśród z nich znaleźć się truskawkowy smak, a owoce zakupimy z polskich upraw. Współpracujemy z producentami truskawek z województw mazowieckiego, łódzkiego i lubelskiego  – dodaje Olgierd Danielewicz, Brand President KFC.
Poza Soczystą Truskawką, w nowej linii produktowej pojawiła się także Kultowa Krówka, Mocno Czekoladowy oraz U.S. Peanut Butter w pojemności: 180ml – 4,95 zł oraz 300ml – 5,95 zł.

Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 200 restauracji KFC. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.