Kit Kat Ruby hitem w Polsce

www.portalspozywczy.pl 23 stycznia 2019 13:45

Kit Kat Ruby hitem w Polsce Fot. materiały prasowe Nestle

Nestle, które w 2018 roku wprowadziło m.in. na polski rynek przełomową, różową czekoladę pod postacią batonów Kit Kat Ruby, ocenia, że Polacy pokochali tę niedawno odkrytą nowość. Różowy baton działa bardzo dobrze na wizerunek marki Kit Kat, która zanotowała w ubiegłym roku dwucyfrowy wzrost sprzedaży – mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé. Różowa, a raczej rubinowa czekolada została odkryta pod koniec 2017 roku.

- KIT KAT zanotował w ubiegłym roku bardzo dobre wyniki, wzrósł dwucyfrowo. Jest to zasługa między innymi komunikacji marki. Poza tym wprowadziliśmy KIT KAT Ruby – najpierw w Wielkiej Brytanii, a potem w kolejnych krajach europejskich. W Polsce baton ten pojawił się wiosną 2018 roku. Co prawda, pod względem wielkości jeszcze nie ma on zbyt dużego udziału w całej marce KIT KAT, bo jest to około kilka procent, ale działa bardzo dobrze na jej wizerunek - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.

- We wszystkich krajach rubinowe KIT KATY sprzedawały się bardzo dobrze, a udział Polski w sprzedaży był znaczący. Wygląda na to, że Polakom spodobała się rubinowa czekolada, nawet pomimo ceny – KIT KAT Ruby jest przeciętnie dwukrotnie droższy niż zwykły KIT KAT - dodaje.

Nestle ocenia, że konsumenci potrzebują odmiany, szukają czegoś nowego, co przyciągnie ich uwagę i w efekcie stanie się bodźcem skłaniającym do zakupu. Koncern planujemy zatem m.in. dalszą komunikację marki KIT KAT, jej następne innowacje i limitowane serie oraz dalsze wparcie produktu KIT KAT Ruby.

Jak konsumenci w Polsce przyjęli nowość i innowację jaką jest różowa czekolada i czekolada i Kit Kat Ruby? - Nie chciałbym mówić o cyfrach, ale jeśli chodzi o udział w całej naszej marce KIT KAT, jest to kilka procent, gdyż głównie opieramy się na Chunky, czyli na większych batonach – mówi Marcin Popławski. - Napotkaliśmy na ograniczenia dostępności surowca, czyli rubinowej czekolady – Nestlé w Europie wykupiło od firmy Barry Callebaut cały jej zapas na potrzeby produkcji batona KIT KAT Ruby. Na pewno w 2019 roku będziemy kontynuować jego sprzedaż - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Mariusz 2019-01-25 12:31:38

    Kiepsko świadczy to o polskiej orientacji w świecie czekolady ;-) Przecież tyle było przełomów które bardziej nadawałyby się na miano czwartego rodzaju czekolady, a i różowe czekolady da się znaleźć znacznie przyjemniejsze niż "rubinowa".

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    5,58

  • Min

    3,09

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6780
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.