Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

KIT KAT rusza z kampanią wizerunkową

Autor: pr 18 kwietnia 2013 12:21

KIT KAT, marka słodyczowa należąca do Nestlé, wystartowała w połowie kwietnia z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z KIT KAT". W ramach kampanii przygotowano cztery 30-sekundowe, humorystyczne spoty.

- Celem obecnej kampanii jest wzmocnienie pozycjonowania marki w obszarze przerwy. Za wyzwanie postawiliśmy sobie przede wszystkim znalezienie wyróżniającego się pomysłu na kampanię reklamową, której siła byłaby niezależna od wielkości budżetu mediowego - mówi Michał Forowicz, Group Product Manager odpowiadający za marki batonów w Nestlé Polska.

Komunikacja marki KIT KAT, od kilkudziesięciu lat pozycjonowanej w obszarze przerwy, zawsze zaskakuje odbiorców oryginalnym i lekkim poczuciem humoru. W tej kampanii historie opowiadają o bohaterach, którzy podczas przerwy z KIT KAT postanawiają „wejść do Internetu", co za każdym razem kończy się w nieoczekiwany i pozytywny sposób. Niektóre scenariusze spotów reklamowych powstały we współpracy z Mikołajem Cieślakiem, artystą kabaretowym i współtwórcą Kabaretu Moralnego Niepokoju, który również wystąpił w jednym z odcinków „Przerwy z KIT KAT - formatu przygotowanego na potrzeby kampanii - mówi Mariusz Pitura, Creative Director JWT Warszawa Sp. z o.o.

Poza ogólnopolską kampanią telewizyjną zaplanowano również szerokie działania digitalowe, w tym emisje spotów dedykowanych wyłącznie do tego kanału. Za nadzór kreatywny, strategiczny i produkcyjny nad spotami odpowiada agencja JWT Warszawa Sp. z o.o. Za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.

Kampania wspierać będzie markę KIT KAT w szczególnym okresie - od początku kwietnia w jej portfolio pojawił się nowy wariant - KIT KAT CHUNKY Xtra Break.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    3,93

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.