Klienci Biedronki lubią BLIKa. Rekordowa transakcja opiewa na ponad 10 tys. zł

Autor: dlahandlu.pl 25 lutego 2019 10:46

Klienci Biedronki lubią BLIKa. Rekordowa transakcja opiewa na ponad 10 tys. zł fot. materiały prasowe

Klienci Biedronki nie muszą pamiętać o zabieraniu z domu portfeli. Wystarczy, że zabiorą smartfona z zainstalowaną aplikacją do płacenia BLIKIEM. Ten sposób płatności zyskuje w sklepach sieci coraz większą popularność. Od czasu wprowadzenia tej metody we wrześniu ubiegłego roku do stycznia 2019 r. średnia dzienna liczba transakcji BLIKIEM w kasach Biedronki wzrosła czterokrotnie.

W tym okresie najczęściej BLIKIEM płacono w warszawskiej Biedronce przy ul. Dolnej, a najwyższej transakcji dokonano w Poznaniu.

BLIK to technologia, która za pomocą aplikacji mobilnej jednego z 13 banków umożliwia płatność przy kasach sklepowych i w sklepach internetowych, wypłatę gotówki z bankomatów, a także przelewanie pieniędzy innym użytkownikom aplikacji bankowej. Funkcjonalność BLIKA sprawiły, że tylko w styczniu tego roku klienci Biedronki wybrali taką płatność ponad 100 tys. razy. Średnio dziennie dało to blisko 4,5 tys. transakcji, czyli ponad czterokrotnie więcej niż we wrześniu ubiegłego roku, gdy Biedronka wprowadziła tę metodę płatności.

- Wprowadzenie płatności BLIKIEM we wszystkich sklepach Biedronka w Polsce było ukłonem w stronę tych naszych klientów, którzy cenią sobie innowacje i chętnie korzystają z najnowszych technologii. BLIK to bardzo wygodna, prosta i szybka metoda płatności. Przewidujemy, że popularność BLIKA w naszej sieci będzie rosnąć, co już teraz widać po statystykach – mówi Karol Sęktas, kierownik działu doskonalenia pracy sklepów Biedronka.

Klienci Biedronki mogą zapłacić BLIKIEM za zakupy od września 2018 roku.

– Cieszymy się, że największa sieć detaliczna w Polsce wspiera innowacyjne technologie i płatności mobilne. Jesteśmy przekonani, że popularność płatności BLIKIEM w sklepach Biedronka będzie rosła. Potwierdza to fakt, że tak wielu klientów docenia możliwość zapłaty BLIKIEM jako szybką i bezpieczną formę płacenia – mówi Adam Kokoszkiewicz, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIKA.

Analizując dane z terminali w Biedronce, BLIK najpopularniejszy jest w dużych miastach. Od września najczęściej tą metodą płacono w sklepach Biedronka w Warszawie przy ul. Dolnej 3, w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 100 i w stołecznej placówce przy ul. Solidarności 115. Chętnie używano jej także w sklepach zlokalizowanych w Łodzi, Krakowie i Wrocławiu.

Coraz wyższe są też kwoty pojedynczych transakcji BLIKIEM. W tej klasyfikacji „wygrywa” Poznań przy ul. Czerwca 1956 – jednorazowo wydano tu 10,4 tys. zł. Na drugim miejscu znalazła się placówka przy ul. Niepodległości w Lesznie, a na trzecim – sklep w Olsztynku przy ul. Mrongowisza. W pierwszej dziesiątce są też Biedronki ulokowane w Lidzbarku Warmińskim, Morągu, Mławie, Działdowie, Pyskowicach, Lubinie i Strzelcach Opolskich.

Taką płatność można zrealizować zarówno w kasach tradycyjnych, jak i samoobsługowych.

 

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,70

  • Śr

    0,31

  • Min

    0,16

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8512
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.