Klienci Biedronki testują 200 nowych produktów, wybrane trafią do sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 13 kwietnia 2016 11:03

Klienci Biedronki testują 200 nowych produktów, wybrane trafią do sprzedaży fot. materiały prasowe

Do 24 kwietnia br. w ramach projektu konsumenckiego Testujemy trwa badanie Innowacje Biedronki, w którym klienci głosują na 10 spośród ponad 200 zupełnie nowych artykułów. Wybrane produkty trafią do oferty sklepów. Akcja "Innowacje Biedronki" jest promowana w internecie i kanałach BTL.

Wśród prezentowanych nowości znalazły się artykuły spożywcze i przemysłowe odzwierciedlające aktualne preferencje konsumentów, m.in. żywność o szczególnych walorach prozdrowotnych, dania do szybkiego przygotowania, innowacyjne kosmetyki czy praktyczne akcesoria domowe. Produkty, które spotkają się z największym uznaniem testerów i uzyskają najwięcej głosów, trafią do asortymentu sieci sklepów Biedronka.

- Każdy, kto w głosowaniu wybierze 10 produktów, a następnie wskaże najlepszy z nich i kreatywnie opisze swój wybór, weźmie udział w konkursie z nagrodami. Dla autorów najciekawszych zgłoszeń przygotowano 1000 specjalnych kubków z powierzchnią do pisania kredą. Za udział w badaniu specjalnym Innowacje Biedronki testerzy uzyskają w projekcie Testujemy także dodatkowe punkty do rankingu miesiąca i rankingu roku - informuje sieć.

Za kreację i produkcję odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Za przyjmowanie zgłoszeń od dostawców i realizację konkursu odpowiada agencja Marketing Plus.

Projekt Testujemy został uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2650 sklepów w ponad tysiącu miejscowościach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.