Klienci brytyjskiego Tesco dostali niespodziewane rachunki za zakupy

Autor: dlahandlu.pl, za Dailymail.co.uk 14 lutego 2018 14:18

Z powodu awarii systemu płatniczego w sklepach Tesco Express  w Wielkiej Brytanii, klienci sieci zostali obciążeni płatnościami na kartach debetowych i kredytowych nawet do trzech miesięcy po dokonaniu zakupów – informuje Dailymail.co.uk za Moneysavingexpert.com.

Tesco przeprosił swoich klientów i poinformował, że opóźnienie płatności to efekt usterek w systemie płatności kartowych w 300 sklepach Tesco Express. Transakcje obejmują okres od listopada 2017 r. do stycznia 2018 r.

Klienci wykorzystali media społecznościowe aby wyrazić swoje oburzenie i złość. - Byłem zszokowany i przerażony, gdy dowiedziałem się, że Tesco potrzebował trzech miesięcy na dokonanie transakcji zbliżeniowych – mówi jeden z nich. - Mam napięty budżet, a teraz mi powiedzieli, że jest dziewięć transakcji, które nie zostały prawidłowo przetworzone i że rozliczą je wszystkie naraz – skarży się inny.

Tesco twierdzi, że aktywnie kontaktuje się z "jak największą liczbą klientów, których dotyczy problem". Listy wysłane przez sieć do osób dotkniętych problemem brzmiały: "Piszemy, aby poinformować, że w przypadku niektórych klientów, w niewielkiej liczbie naszych sklepów Express płatności kartą kredytową i debetową nie zostały przeprowadzone prawidłowo. Być może zauważyłeś nieoczekiwaną transakcję w Tesco na wyciągu bankowym. Podczas ostatniej wizyty przypadkowo nie pobrano opłaty i jest to opóźniona płatność. (…) Problem został spowodowany błędem naszego systemu płatności kartą, który nie w pełni przetworzył niektóre transakcje.”

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    3,99

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.