Klienci modnych piekarni stawiają na jakość

Autor: Onet.pl/franchising.pl 10 stycznia 2015 20:01

Branża piekarnicza od 10 lat ma się coraz gorzej. Ale spadki nie dotyczą pieczywa z górnej półki. Pomysły na modne dzisiaj piekarnie-bistra przywędrowały do nas prosto z Francji - podaje Onet.pl za Franchising.pl.

Jeśli szukać cech wspólnych modnych piekarni, należałoby wymienić: dobrą lokalizację, a więc słynne miejsce lub ulicę, atrakcyjny wystrój lokalu, oraz dbałość o jakość samych wyrobów. Warto zainwestować w pierwsze dwa czynniki, aby wyróżnić się wśród zwykłych piekarni oferujących chleb być może równie smaczny, lecz na pewno trochę tańszy. Żeby nie przeinwestować z lokalem, potrzebna jest dobra reklama. Miejsce musi naprawdę stać się kultowe, by sama sprzedaż wygenerowała odpowiednie zyski. Tak stało się właśnie w przypadku warszawskiego bistro Charlotte.

Klientami modnych piekarni są zarówno osoby młode, jak i starsze. Stawiają na to samo - na jakość.

Niska cena nie jest tu priorytetem. Pieczywo klasy premium to zresztą jeden z nielicznych luksusów, na który większość z nas może sobie pozwolić.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,05

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.