Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Klienci promują łódzkie centrum handlowe

Autor: pr 23 sierpnia 2016 10:37

Klienci promują łódzkie centrum handlowe Fot. Port Łódź

Centrum handlowe Port Łódź już po raz czwarty wybrało swojego ambasadora spośród klientów.

Najnowsze badania firmy badawczej IQS wskazują, że co drugi badany - 48% respondentów - deklaruje, że znana osoba występująca w reklamie nie wpływa na jego decyzje zakupowe i utożsamianie się z marką. Natomiast duże znaczenie ma rekomendacja znajomych czy rodziny. Pozytywną opinią bliskich, co do danego produktu kieruje się aż 53% respondentów. Centrum handlowe Port Łódź postawiło na autentyczność i „modeli” do swoich kampanii reklamowych wybiera spośród klientów. Na nośnikach reklamowych w Łodzi i okolicach, a także na terenie samego centrum trwa najnowsza kampania, której bohaterem jest rodzina z Łodzi.

- Od samego otwarcia pozycjonujemy się jako centrum rodzinne, miejsce przyjazne, przestronne, z wszelkimi udogodnieniami dla rodzin z dziećmi dlatego uznaliśmy, że nikt tak dobrze nie odda ducha Portu Łódź jak rodzina - mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer marketingu w Port Łódź. Chcieliśmy pokazać naszych prawdziwych Klientów, nie wynajętych modeli. Ta koncepcja bardzo dobrze się sprawdziła i w tym roku wyłoniliśmy już czwartą Rodzinę Portu Łódź. Jej wizerunek jest wykorzystywany w kampaniach reklamowych centrum, które promują wydarzenia odbywające się u nas np. Jarmark Regionalny, Dzień Wielkich Promocji, czy Letnie oraz Zimowe Wyprzedaże – dodaje.
W tegorocznej edycji konkursu wpłynęło ponad 80 zgłoszeń. Wybierana corocznie rodzina jest bardzo dobrze dopasowana do zakładanego pozycjonowania marki. 

Wybrana rodzina - państwo Udut - promuje Port Łódź na kilkudziesięciu nośnikach reklamowych w Łodzi oraz okolicznych miejscowościach. Promocja obejmuje OOH, stronę internetową, materiały POS i media społecznościowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,11

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.