Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Klient jest w stanie zapłacić więcej za produkt, jeżeli lubi sklep

Autor: pr 14 kwietnia 2016 09:31

Obecnie decydującą rolę w budowaniu doświadczenia klienta odgrywają detale – zarówno te wyróżniające markę sklepu, jak i te wpływające na komfort zakupów. Tam, gdzie jakość oraz cena są podobne, znaczącą rolę odgrywają inne czynniki.

- Klient ma na wyciągnięcie ręki dostęp do Internetu, z którego wybiera portale, fanpage oraz sklepy będące źródłem pozytywnych bodźców. Nie będzie przesadą twierdzenie, że klient jest w stanie dopłacić do zakupu po to, aby dokonać go w sklepie, który darzy sympatią. Aby ją zyskać, warto umocnić biznes w najczęściej ocenianych obszarach, czyli organizacji sprzedaży, kontaktu z obsługą oraz logistyki wysyłek. Lojalność klienta wobec sklepu lub marki budowana jest na sumie doświadczeń zebranych podczas całego procesu zakupowego – począwszy od oceny w serwisie recenzenckim, a skończywszy na szybkiej dostawie - mówi Jarosław Kamiński, dyrektor zarządzający RAJAPACK Sp. z o.o.

- W RAJAPACK do klientów docieramy kilkoma kanałami: za pośrednictwem sklepu online, telefonicznie, mailowo, przez live chat z doradcą ds. opakowań lub osobiście na spotkaniu z przedstawicielem handlowym. Synergia kanałów w połączeniu z ofertą stale magazynowanych 2 200 produktów i gwarancją dostawy w 24/48h zapewnia obsługę na najwyższym poziomie - dodaje Jarosław Kamiński.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.