Klient płacący kartą nie zrezygnuje z zakupu towaru przy kasie

Autor: Rzeczpospolita 6 października 2011 09:20

Liczba kart płatniczych w portfelach Polaków przekracza 30 milionów, a wartość realizowanych nimi transakcji bezgotówkowych zbliża się do 100 miliardów złotych rocznie. Klient posługujący się kartą płatniczą przy kasie nie wyjmie z koszyka części towaru, bo zabrakło mu pieniędzy na część zakupów - pisze Rzeczpospolita.

Jak czytamy w Rzeczpospolitej, klient jeśli jest przyzwyczajony do używania kart, z dwóch podobnych sklepów wybierze ten, gdzie będzie mógł zapłacić bezgotówkowo. Dlatego przedsiębiorca, który sprzedaje towary klientom detalicznym, powinien przynajmniej rozważyć zainstalowanie w punkcie sprzedaży terminalu do akceptacji kart płatniczych.

Na poziom prowizji od rozliczonych transakcji ma wpływ przede wszystkim wysokość obrotów w płatnościach kartami, jeśli sklep już wcześniej je akceptował i tylko chce zmienić usługodawcę, lub łączna wartość sprzedaży, jeśli przedsiębiorca dotąd przyjmował tylko gotówkę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Marta 2012-01-17 18:48:18

    Zawsze kupuję tam gdzie można płacić kartą. Często idę po dwie rzeczy a kupuję 10, bo jeszcze coś mi się przypomni. A teraz lubię kupować w sklepie internetowym Frega24 , bo także płacę kartą. Szkoda tylko ,że mały wybór artykułów spożywczych. Miał być asortyment poszerzony w od stycznia i nic jak na razie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 858
Ilość aktualnych ofert: 431880

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.