Klient szukający oferty rozrywkowej wydaje w centrum handlowym o 10 proc. więcej

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2014 10:54

80 proc. Polaków jako główny powód odwiedzania centrów handlowych podaje zakupy ubrań, butów i dodatków. Na drugim miejscu są zakupy spożywcze - to powód do wizyty w galerii dla 56 proc. z nas - podaje ARC Rynek i Opinie dla Galerii Jurajskiej.

Zaś 12 proc. Polaków podaje wizyty w restauracjach i kawiarniach za główny powód odwiedzania galerii handlowych. 16 proc. odwiedza centra handlowe wyłącznie z powodu rozrywki, np. wielosalowego kina. A 5 proc. - wpada do galerii tak po prostu, żeby spędzić wolny czas - podaje w swoich badaniach ARC Rynek i Opinia.

- Dziś blisko 30 proc. klientów odwiedza galerie handlowe nie dla zakupów odzieżowych czy spożywczych. Do wizyt motywują ich oferty restauracji, kin, kawiarni, a także tzw. window shopping - mówi Piotr Myszka, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

10 proc. odwiedzających centra handlowe oczekiwałoby w nich więcej restauracji i kawiarni, 11 proc. chciałoby widzieć w galeriach większą ofertę rozrywkową. Rośnie także odsetek klientów zaliczanych do segmentu „rozrywkowych". Segment ten stanowi dziś już 21 proc. klientów polskich galerii - wynika z badań ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej. 

Rozrywkowy klient miesięcznie wydaje w centrum handlowym średnio 765 zł, z czego 115 zł przeznacza na kawiarnie i restauracje a 119 zł na rozrywkę. Dla porównania tzw. łowcy okazji skupieni wyłącznie na zakupach w sklepach odzieżowych wydają miesięcznie średnio 690 zł.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,59

  • Śr

    1,71

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.