Klif Warszawa: Wykorzystujemy potencjał nowych technologii

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2019 14:38

Jako jedyne centrum handlowe, warszawska Galeria Klif ma bardzo jasno sprofilowane pozycjonowanie na rynku, które pozwoliło jej zyskać opinię lidera przedstawiciela segmentu premium.

Przez minione dwie dekady Klif jako jedyny umożliwił Warszawiakom dostęp do produktów znanych projektantów, które do tej pory stacjonarnie dostępne są wyłącznie tam, m.in. La Marqueuse czy Sportofino. Rozwój i otwieranie się względem zmieniających się potrzeb grupy odbiorców, poszerzanie listy najemców i łączenie oferty marek premium i semi-premium sprawia, że mimo upływu lat, Galeria Klif w Warszawie wciąż pozostaje konkurencyjna na tle pozostałych nieruchomości komercyjnych. Marka stawia także na jakość usług, wprowadzanie nowych udogodnień, doświadczenie i personal branding. Dopasowując się w ten sposób do wszystkich odwiedzających, w tym reprezentantów różnych generacji.

Jednocześnie marka coraz szerzej otwiera się na technologię. W najbliższym czasie do grona najemców Galerii Klif w Warszawie dołączy unikalny w skali Europy koncept technologiczny marki LG. Będzie to pierwszy w Polsce oraz Europie brand store, który poszerzy ofertę unikalnych marek dostępnych w galerii Klif.

- Głównym założeniem twórców Galerii Klif w Warszawie było zbudowanie pierwszego w stolicy, wyjątkowego centrum handlowego, które otworzy przed Warszawiakami nowy sektor modowych doświadczeń - premium. Jednak z biegiem lat rynek oraz zainteresowania i oczekiwania klientów uległy rozwojowi. Dlatego podążając za trendami wykorzystujemy potencjał nowych technologii, które będą intensyfikować doznanie komfortu robienia zakupów w galerii, zapewniając klientom rozrywkę w postaci eventów, akcji promocyjnych, opartą o przyjemne doświadczenia zakupowe. Należy także pamiętać, że świat wirtualny klientów w najbliższym czasie będzie przenikać się z tym realnym, dlatego już teraz Klif łączy tradycję z nowoczesnością – mówi Edyta Stelmach, Associate Director, Asset Management AEW Europe.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,99

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7276
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.