Kobiety głównym odbiorcą usług w rodzinnych galeriach

Autor: pr, dlahandlu.pl 20 marca 2019 09:03

Zmieniają się oczekiwania klientów względem centrów handlowych. Obiekt ma nie tylko zaspokajać potrzeby zakupowe, oferując ogrom ciekawych polskich i zagranicznych marek, ale musi także zaspokajać potrzeby związane z niezbędnymi dla klienta usługami. Najlepszym tego przykładem są usługi kierowane do kobiet, zwłaszcza związane ze zdrowiem i urodą.

– Kobiety są dziś głównym odbiorcą usług, zwłaszcza w rodzinnych galeriach. To one wydają na nie najwięcej podczas jednej wizyty. Oczekują jednak, że nowoczesna galeria zapewni im takie usługi, które uzupełniać będą typowo modowy shopping – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

- Z racji tego, że fryzjer i studio fitness są w Gemini Park czynne także w niedziele niehandlowe, usługi także w te dni cieszą się dużą popularnością. Panie często rezerwują telefonicznie lub osobiście wizytę u fryzjera właśnie na ten dzień. Fitness club również w wolne dni wypełnia się ćwiczącymi – dodaje.

Co przyciąga kobiety najczęściej? Oprócz najpopularniejszego fryzjera, są to dziś przede wszystkim: dzienne SPA, salon kosmetyczny, manicure/pedicure oraz studio fitness. – Ponad połowa klientów Gemini Park to dziś kobiety. Obok sklepów z ubraniami, butami i biżuterią, szeroka oferta usług dla pań to dziś jeden z głównych powodów, dla których klientki wybierają nasze centrum. Ich rozwój tworzy więc dodatkowy powód, dla którego nasza galeria wybierana jest przez tę grupę, ale także przez całe rodziny – dodaje.

Ale nie tylko kobiety zyskują na większej ilości usług. W centrach handlowych coraz częściej obok banków i operatorów telefonii komórkowej, pojawiają się bardziej niszowe usługi, związane np. z ekologią i autokosmetyką.

– Rynek usług szuka dla siebie nowych możliwości i kierunków, pozwalających wejść do tak atrakcyjnego miejsca jak galeria handlowa. Ostatnie lata przynoszą coraz więcej takich konceptów. Przykładem jest stacja ładowania pojazdów elektrycznych w Gemini Park czy wielostanowiskowa myjnia samochodowa. To sprawia, że rodzina może w centrum handlowym załatwić coraz więcej, także bardzo nietypowych spraw – zauważa Brączek.

Co ciekawe, rozwój usług w rodzinnych galeriach, zwłaszcza prowadzonych przez lokalnych biznesmenów, może mieć pozytywny wpływ na odwiedzalność centrów w niedziele niehandlowe. Powód? Przybywa najemców z tego segmentu, którzy decydują się otworzyć się swój lokal w dni objęte zakazem handlu. Najlepszym przykładem jest także bielski Gemini Park.


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6540
Ilość aktualnych ofert: 272761

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.