Kobiety na zakupach: 73 proc. konsumentek chętnie sięga po nowości

www.portalspozywczy.pl 10 października 2019 12:10

Kobiety na zakupach: 73 proc. konsumentek chętnie sięga po nowości fot. pixabay.com

Kobiety najchętniej szukają na sklepowych półkach małych przyjemności i ciekawych produktów. Co więcej, jak wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy GfK Polonia, kobiety podczas jednorazowej wizyty w centrum handlowym, spędzają na zakupach nawet 2 godziny. To o 30 minut dłużej, niż w przypadku mężczyzn.

Firma Perfetti Van Melle informuje powołując się na ów raport, że panie traktują zakupy nie tylko, jako okazję do uzupełnienia domowych zapasów, ale również, jako szansę na przyjrzenie się temu, co nowego oferuje im rynek. Aż 73% konsumentek chętnie sięga po nowości. Kobiety stanowią też silną grupę, jeśli chodzi o zakupy w strefie przykasowej – panie w wieku 18-35 lat to ponad 60% osób sięgających po produkty impulsowe.

Ciekawość tego, co pojawia się na półkach to tylko jeden z aspektów wpływających na wybór produktu. Dla konsumentów ważna jest także, szczególnie w kontekście słodyczy, chęć sprawienia sobie radości lub nagrodzenia się, np. po ciężkim dniu. Wśród czynników poprawiających humor, słodycze zajmują miejsce na podium, dzieląc je razem z odpoczynkiem w domu oraz uprawianiem sportu - to z kolei dane z kampanii "Słodka Równowaga".

Więcej na portalspozywczy.pl

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8095
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.