Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kolejna kampania wspierająca sprzedaż warzyw Bonduelle

Autor: pr 29 stycznia 2015 11:31

Kolejna kampania wspierająca sprzedaż warzyw Bonduelle

27 stycznia ruszyła kolejna kampania Bonduelle zaplanowana i realizowana przez Codemedia SA. Kampania warzyw „Już Przygotowanych Na Parze" Bonduelle jest kolejnym etapem wsparcia tej linii produktowej dostępnej w kategorii warzyw w puszce i mrożonych, realizowanego przez Codemedia w zeszłym roku.

Celem akcji jest budowanie świadomości unikalnej linii warzyw przygotowanych na parze oraz edukacja na temat ich benefitów. Koncepcję współtworzył nowy dział w strukturach Codemedia - GoodStory zajmujący się storytellingiem. Za kreację odpowiada agencja interaktywna Insignia.

Działania zaplanowane przez Codemedia i Bonduelle mają zainspirować kobiety w wieku od 20 - 44 lat do tworzenia zdrowych, pełnowartościowych, a także łatwych w przygotowaniu dań na bazie warzyw przygotowanych na parze od Bonduelle. Warzywa te dzięki unikalnej metodzie blanszowania na parze, zamiast w wodzie, mają wyjątkowe walory. W ocenie konsumentów mają idealny smak i chrupkość. Zachowują także maksimum wartości odżywczych. Dzięki projektowi, marka chce przekonać użytkowniczki, że posiłki bogate w warzywa można jeść przez cały rok, przy zachowaniu ich wartości odżywczych i walorów smakowych. Skupiając się na zdrowotnych zaletach warzyw, Bonduelle chce zachęcić również do częstszego sięgania po nie w kuchni.

Centrum działań stanowi strona warzywneinspiracje.pl/naparze, gdzie użytkowniczki mogą znaleźć kulinarne inspiracje opracowane specjalnie na potrzeby akcji przez blogerkę Aleksandrę Krzyżanowską, od 7 lat prowadzącej bloga 2smaki.pl. Przepisy bazują na wykorzystaniu produktów Bonduelle już przygotowanych na parze warzywach w puszkach i mrożonkach. Łącznie na stronie akcji i na blogu pojawi się szesnaście autorskich przepisów. Osiem z nich będzie dostępnych w formie materiału video (zamieszczanych w każdy piątek), a kolejne osiem jako artykuły ukazujące się co wtorek. Partnerem kampanii jest portal Wp.pl. Dodatkowo kampania zostanie wsparta działaniami mediowymi.

Projekt potrwa od 27 stycznia do połowy marca 2015 roku.


 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.