Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kolejna odsłona kampanii piwa Redd's

Autor: wirtualnemedia.pl 8 kwietnia 2016 10:12

Kolejna odsłona kampanii piwa Redd's Fot. Kompania Piwowarska

Właśnie wystartowała nowa odsłona kampanii REDD’Sa. Działania reklamowe wspierają nowe warianty smakowe z rodziny REDD’S: Malinę i Granat oraz Gruszkę  i Chili. W nowym spocie zobaczymy bohatera zeszłorocznej kampanii - sprężynowego Rastamana.

Rok temu swoją premierę miała kampania „REDD’S Piwo inne niż inne”. Tegoroczne działania także są oparte na tym, co odróżnia REDD’Sa nie tylko od lagerów, ale i od innych piw smakowych, czyli na zaskakujących połączeniach. Do Jabłka i Trawy Cytrynowej, Żurawiny oraz Gruszki i Chili dołączyła Malina z Granat. Te warianty orzeźwią w upalne dni wszystkich fanów owocowych smaków. 

Tegoroczna kampania wystartowała 8 kwietnia i potrwa do końca września. Reklama przedstawia przygody surfującego Rastamana, który zmierza się z falami na morzu. Spot wzbogacony jest dodatkowo o wymiar muzyczny: opowiadająca o nowym smaku REDD’Sa piosenka, szybko wpada
w ucho.

Kampania reklamowa oprócz telewizji obejmie Internet oraz aktywności public relations. Platformę kreatywną tegorocznej odsłony kampanii „REDD’S Piwo inne niż inne” przygotował PZL. Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, aktywności PR zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social media realizuje agencja Lubię to. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith Opti Media.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.