Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kolejna odsłona konkursu marki Black

Autor: pr 2 grudnia 2013 14:01

Marka Black przygotowała kolejną niespodziankę dla swoich fanów. Już od 3 grudnia za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage'u BLACK Energy Drink na Facebooku, męska część fanów napoju Black będzie mogła zaprezentować swoją foto-kreatywność i zawalczyć o własny egzemplarz kalendarza Black. Zgłoszenia w konkursie można nadsyłać do 17 grudnia br.

W rywalizacji może wziąć udział każdy mężczyzna, który w okresie od 3 do 17 grudnia br. zakupi dowolny produkt marki Black Energy, zachowa paragon i wykaże się kreatywnością na Facebooku. Zadaniem będzie zamieszczenie, za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage'u Black Energy Drink, zdjęcia pokazującego, że jest się prawdziwym fanem energii spod znaku Black. Nagrody otrzymają autorzy nieszablonowych i przykuwających uwagę obrazów, które zgromadzą największą liczbę głosów wśród internautów oraz zyskają uznanie jury.

Pierwsza część projektu „Seven Ways to Sin by Black" spotkała się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W czasie trwania konkursu fanpage Black Energy Drink na Facebooku zanotował 93 proc. wzrost liczby użytkowników, przekraczając 159 tys. BLACKfanów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,59

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.