Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Kompania Piwowarska szkoli pracowników z właściwego sposobu przechowywania piwa

Autor: dlahandlu.pl 15 września 2016 09:15

W Kompanii Piwowarskiej rozpoczynają się szkolenia dla pracowników, które mają poszerzyć ich wiedzę o piwie.

Program Ambasadorzy Piwa wystartował w 2012 roku i początkowo polegał na stacjonarnym, kompleksowym przeszkoleniu wszystkich pracowników. Pozyskana wówczas wiedza była codziennie sprawdzana: żaden użytkownik służbowego komputera nie mógł rozpocząć pracy, dopóki nie udzielił właściwej odpowiedzi na pytanie dotyczące piwa, które zadawała specjalna aplikacja.

Następnie szkolenia przeniosły się do Internetu. W ubiegłym roku pracownicy KP wzięli udział w kursie Brązowych Ambasadorów. Zachęcały do tego kampanie informacyjne, np. podkładki w kuchniach firmowych, wlepki na szybach i lustrach, konkurs zdjęciowy na firmowym portalu społecznościowym oraz krótkie filmy, w których wybrani pracownicy firmy, w tym przedstawiciele zarządu, opowiadają o swoich ulubionych piwach. Na tym poziomie piwnej edukacji – obligatoryjnym dla wszystkich zatrudnionych w Kompanii Piwowarskiej – jego uczestnicy poznali m.in. surowce niezbędne do uwarzenia piwa, poszczególne etapy procesu warzenia, wybrane style piwne i mity dotyczące chmielowego napoju oraz różnice między markami piw KP. Ponadto nauczyli się rozpoznawać za pomocą zmysłów podstawowe wady piwa.

Teraz na platformie e-learningowej wykazać się mogą najwięksi pasjonaci browarnictwa spośród Brązowych Ambasadorów. Zgłębią oni m.in. historię browarów należących do Kompanii Piwowarskiej, zagadnienia jakości piwa, kolejne piwne mity, techniki degustacji piwa i reguły food pairingu. Na zakończenie kursu czeka ich test, który ma sprawdzić zakres wiedzy i zweryfikować, czy zasługują na tytuł Srebrnego Ambasadora.

Dodatkowo adepci programu ambasadorskiego powinni zaangażować się w jedną akcję firmową. W ramach tego zadania mogą wziąć udział w sesjach panelu degustacyjnego lub jako wolontariusze pomagać w Strefie Eco albo Sprawdź promile, które są nieodłącznym elementem imprez plenerowych sponsorowanych przez marki KP. Część przyszłych Srebrnych Ambasadorów spełniła ten wymóg już w 2015 roku, uczestnicząc w aktywacji „Bohaterowie Lata” (300 pracowników KP ruszyło zza biurek w teren, by rekomendować nowości oraz pracować jako tajemniczy klient) lub konkursie „Cała prawda o piwie” (pracownicy zgłaszali swoje pomysły na obalanie piwnych mitów, promowanie marek KP i piwnej kategorii).

Zamawiając piwo w pubie czy restauracji, Ambasadorzy przyglądają się, czy barman nalewa je pod kątem 45°, serwuje w czystym, odpowiednim dla danej marki szkle i we właściwej temperaturze.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.