Komputronik: Rozwój e-sklepów i zakaz handlu w niedziele nie odbierają nam klientów

Autor: pr, dlahandlu.pl 12 lutego 2019 14:11

W 2018 roku firma Komputronik zorganizowała 27 otwarć i reotwarć salonów stacjonarnych w całej Polsce, a w tym roku zamierza jeszcze zintensyfikować ekspansję. 9 lutego marka otworzyła salon w Koszalinie.

Z roku na rok sprzedaż internetowa zdecydowanie wzrasta. Mimo wszystko są branże i marki, w przypadku których nie wpływa to na sprzedaż w salonach stacjonarnych. Często ruchu nie determinuje nawet zakaz handlu w niedziele.

- Na pewno wpływają na to co najmniej dwa elementy – wysoka rozpoznawalność brandu, a także asortyment, który skłania klientów aby poznać go bliżej, a jednocześnie skorzystać z profesjonalnego i osobistego doradztwa specjalistów. Niesłabnącym zainteresowaniem punktów handlowych może pochwalić się marka Komputronik, która w 2018 zanotowała nawet wzrost liczby odwiedzających sklepy klientów. Marka nie zwalnia tempa, czego efektem są kolejne salony na mapie Polski. Pierwsze w tym roku otwarcie nowoczesnego, komfortowego i spełniającego wysokie standardy sieci salonu miało miejsce w Koszalinie - opisuje sieć.

Komputronik świętował także urodziny salonu w Chrzanowie i planuje kolejne w Głogowie.

- Konsumenci jeszcze długo będą oczekiwać bezpośredniego kontaktu z produktami. Dlatego oprócz rosnących perspektyw w sektorze e-commerce, wciąż warto inwestować w działalność stacjonarną. Najlepiej, jeśli prowadzona działalność będzie wielokanałowa, a sprzedaż on-line będzie się przenikała z ofertami stacjonarnymi. Działania omnichannel to wiele korzyści dla marki, ale i satysfakcja dla klientów - podsumowuje Komputronik.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,59

  • Śr

    3,08

  • Min

    2,24

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 931
Ilość aktualnych ofert: 287907

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.