Koncept "Piotr i Paweł po drodze" to strategiczny projekt

www.portalspozywczy.pl 30 listopada 2017 14:26

Koncept "Piotr i Paweł po drodze" to strategiczny projekt Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz Członek Rad Nadzorczych w sieci Piotr i Paweł. Fot. PTWP

Rozpoczęliśmy w tym roku dość strategiczny projekt dla obu stron, zarówno dla British Petroleum jak i dla sieci "Piotr i Paweł" dotyczący nowego konceptu stworzenia sklepów convenience na stacjach benzynowych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek rad nadzorczych w sieci Piotr i Paweł.

– Jesteśmy dumni, ponieważ zostaliśmy wybrani przez naszego partnera brytyjskiego jako partner na rynku polskim. W różnych krajach europejskich BP wybiera sobie jednego partnera, my staliśmy się ich partnerem. Mamy na dzisiaj otwarte trzy sklepy – to są sklepy testowe, pilotażowe – w Warszawie, w Poznaniu i w Krakowie, gdzie testujemy akceptację klientów co do konceptu sklepu, jak i do asortymentu, który jest tam sprzedawany – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Robert Krzak, prezes Forum Polskiego Handlu oraz członek rad nadzorczych w sieci Piotr i Paweł.

– Chcemy się odróżnić od dzisiejszych konceptów, dać dużo możliwości produktów zgodnych z obecnymi trendami, czyli ready to eat meals, convenience. Chcemy, aby przejeżdżający klienci nie tankowali tylko benzyny, tylko żeby kupowali również wysokiej jakości produkty spożywcze do bezpośredniego spożycia w domu – mówi Robert Krzak.

Czy ta współpraca to odpowiedź na obecne trendy konsumenckie? – Myślę, że w odniesieniu do asortymentu próbujemy odpowiedzieć na trendy konsumenckie. Z punktu widzenia sieci "Piotra i Paweł" jest też ważna dodatkowa możliwość zauważenia naszej marki. Tworzymy nową markę, która nazywa się "Piotr i Paweł po drodze". Na tych samym stacjach benzynowych istnieją trzy brandy: BP, Wild Bean Cafe i "Piotr i Paweł po drodze" – współpraca z takimi partnerami to dla nas duże wyróżnienie. Mam nadzieję, że po okresie testowym, będziemy zwiększać liczbę tych sklepów – wyjaśnia.

Jakie plany ma sieć Piotr i Paweł na 2018 rok? – "Piotr i Paweł" rośnie w swoim stałym tempie, otwieramy ok 10 nowych sklepów co roku, staramy się wybrać najlepsze lokalizacje. W tym roku przejęliśmy 5 lokalizacji po firmie Alma, nie mamy planów przejmować kolejnych lokalizacji. W przyszłym roku będziemy szukać lokalizacji przede wszystkim w dużych miastach, ponieważ to najlepszy rynek dla naszych produktów i sklepów, najlepsza baza klientów. Będziemy się starali w 2018 r. otworzyć 10 sklepów – mówi Robert Krzak.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Malta 2017-12-06 16:52:34

    Nie zamierzają płacić, bo z czego. Towaru w magazynach nie ma, ratują się zakupami z tradycji, ale nie za bardzo są chętni do współpracy. Hermes wypowiedział albo obciął limity o 80%, co jeszcze ich dobiło. Teraz to już tylko modlitwa i cud im został. Kula śniegowa już się rozkręca.

  • Gonzo 2017-12-03 10:28:52

    Powtorka z Almy sie szykuje.

  • gapcio 2017-12-01 21:42:11

    w firmie jak na ruskim filmie , łeb mu urwało a on dalej biegnie i woła UUUURRRAAAA

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,64

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8658

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.