Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Koncepty Żabka Cafe i Fresh Cafe będą dalej rozwijane, a oferta poszerzana

www.portalspozywczy.pl 17 stycznia 2015 07:47

Żabka oraz Freshmarket doinwestowały koncepty Żabka Cafe oraz Fresh Cafe, próbując wyróżnić się od innych sieci sklepów. Przez to stały się one większą niż dotychczas konkurencją dla klasycznych barów fast-food. Jak zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska, projekty te będą w najbliższym czasie dalej rozwijane.

- Sprzedajemy jeżeli nie te same, to podobne produkty, po cenach zdecydowanie niższych, niż lokale gastronomiczne. Cały czas będziemy rozwijać Żabka Cafe i Fresh Cafe, dalej poszerzać ofertę. To jeden z priorytetów, jeżeli chodzi o naszą strategię, dlatego że jest to bardzo duży wyróżnik w stosunku do formatów, które oferują cenę, a nie są tak blisko klienta. Łączymy to, że jesteśmy najbliżej klienta, z faktem, że jest to naturalny produkt dla typowego klienta convenience - mówi Roszyk.

Pod koniec 2014 r. koncepty Fresh Cafe można było znaleźć w 560 sklepach Freshmarket, a Żabka Cafe - w ok. 1,2 tys. Żabkach, czyli we wszystkich, które przeszły remodeling.

Wyróżnikiem Freshmarketu na polskim rynku ma być nie tylko oferta gastronomiczna, ale również lokalnosć produktu.

- Nie można być wszystkim dla wszystkich. Aby produkt lokalny pojawił się, trzeba mieć określoną skalę działania i zakupów. Uważamy, że Freshmarket już ma tę skalę. Jesteśmy w stanie, kupując odpowiednie ilości, zaoferować klientowi rozsądną cenę. To nie będzie cena najniższa, ale na pewno będzie rozsądna - tłumaczy prezes Żabka Polska.

Jak dodaje Roszyk, inwestycja w lokalność bierze się z jednej, kluczowej przyczyny - z tego, że inne atrybuty rynku zostały już zawłaszczone. Atrybut szerokości oferty zawłaszczyły super- i hipermarkety, cena stała się domeną dyskontów, a bliskość kojarzy się ze sklepami convenience. - Trzeba było poszukać dodatkowych atrybutów, jakie są atrakcyjne dla klienta, który nie znajduje dla siebie sklepu pierwszego wyboru czy to w dyskoncie, hipermarkecie, czy w formacie convenience - ocenił Roszyk.

Adnotacja: Wypowiedzi prezesa Jacka Roszyka pochodzą z rozmowy przeprowadzonej pod koniec września 2014 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.